• Ad
  • הרכב שיגרום לכם לוותר על הרחבת המשפחה

    הכירו את ה-Tartan Prance, מיניוואן שבקלות היה יכול להיכנס לרשימת הרכבים המכוערים בעולם. הרכב, פאר תוצרת "הונדה אלבניה", מככב בגרסת 2015 של הסרט "החופשה" וצוחק על רכבי הסוקר-מאם של ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    screen-shot-2015-07-24-at-17.05.10 (1)לא פעם מכוניות זוכות לתפוס תפקיד משמעותי בסרטים הוליוודיים ובמהלך השנים מכוניות מסוגים שונים קיבלו לא מעט זמן על המסך הגדול.
    כשמנסים למצוא קו שמחבר ביניהן ניתן לקבוע שכמעט תמיד הן יפות, מהירות או נוצצות, אבל יש גם יוצאות דופן כמו למשל ה-AMC פייסר המעוותת מ"עולמו של וויין" וה- Tartan Prancer שבתמונות שלפניכם המככבת בסרט "החופשה" שהגיע אמש לאקרנים בארצות הברית.

    הסרט "החופשה" הוא גרסה מחודשת לסרט הקאלט "National Lampoon's Vacation" משנת 1983 בכיכובו של צ'בי צ'ייס המגולל את עלילותיה של משפחת גריסוולד במסע דרכים ברחבי אמריקה על סיפונה של סטיישן אמריקאית עם דיפוני פורמייקה מזעזעים, שנבנתה במיוחד לצורך הצילומים בהשראת המובילים המשפחתיים סרי הטעם שהיו נפוצים באותה עת בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

    screen-shot-2015-07-24-at-17.05.30

     

    screen-shot-2015-07-24-at-17.08.43בהתאם לכך, המפיקים של גרסת 2015 של "החופשה" בחרו ברכב ה"סוקר-מאם" הנוכחי של אמריקה – מיניוואן בסגנון טיוטה סיינה, קרייזלר וויאג'ר או הונדה אודיסי.

    כמו בסרט המקורי, גם בגרסת 2015 המפיקים החליטו לבנות גרסה מיוחדת לצורך הצילומים במטרה להקצין את המאפיינים הבולטים של הסגמנט.
    כך נולד ה-Tartan Prancer, פאר תוצרת "הונדה אלבניה".

    הרכב שמציע מראה מגושם, חלק קדמי ואחוריים כמעט זהים בעיצובם וכמובן הנעה היברידית כדי לנקות את המצפון, נבנה ככך הנראה על בסיס מרכב של טויוטה פרוויה משנות ה-90 וכולל פנסים מלנד רובר דיסקברי, ידיות מאסטון מרטין ושלל פריטים מוזרים, מברזיה בקונסולה המרכזית דרך שני סטים
    של מראות צד מקדימה ומאחורscreen-shot-2015-07-24-at-17.05.56, ידיות דלתות שהופכות למחזיקי כוסות, קונסולה מרכזית עם שלל כפתורי שליטה לא ידידותיים למשתמש, גלגל הגה עם מנגנון מפלט, מנגנון נגד טריקת דלתות על היד (שלא עובד) ועוד שאר גאדג'טים מיותרים ולא שימושיים בעליל ומעל לכל – עיצוב מדכא שעושה חשק לוותר על הרחבת המשפחה.

    בעידן בו לתפוצה ויראלית ברשת יש חשיבות לא פחותה מאשר למסעות פרסום גדולים, בשבועות האחרונים דאגו מפיקי הסרט לשחרר לרשת כל מיני סרטונים בכיכובו של ה-Tartan Prancer, כמו למשל הפרסומת הפיקטיבית הזו בהשראת סרטי ג'יימס בונד.

    באתר Edmunds ,המספק מידע ענייני ומפורט בכל הנוגע למכוניות חדשות וישנות ואף עורך מבחני רכב רציניים המתמקדים בהיבט הצרכני של הרכישה, החליטו לשתף פעולה עם הפקת "החופשה" וערכו ל- Tartan"פאר תוצרת הונדה אלבניה" מבחן השוואתי מול האודיסי – פאר תוצרת הונדה של אמריקה. על אף שלא קשה לנחש מי מבין השנים הוא טוב יותר מבחינה אבסולוטית, הבחירה במנצח לא הייתה פשוטה כלל.

    עוד ב-TheCar:
    אייקון רטרו אופנתי או רכב עבודה? פולקסווגן טרנספורטר במבחן
    גרסה מוזלת לקיה קארנס

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.