• Ad
  • חוששים מהתקפת זומבים או מלחמת גוג ומגוג? זה הזמן להצטייד בריפסו EV-2 כלי הרכב הפסיכי שייקח אתכם לסוף העולם בדריפט ארוך
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    45665687האם מאז שצפיתים ב"מקס הזועם – כביש הזעם" אתם מתקשים לישון בלילה מחשש לבאות? האם אתם מסוג האנשים שתמיד עסוקים במחשבות אודות אפוקליפסה עכשיו וזומבים שרודפים אחריכם? ובכן, הנה לפניכם הפתרון המושלם עבורכם ולא, לא מדובר במרשם לציפרלקס במינון קיצוני במיוחד אלא ב'ריפסו' (EV-2 (RIPSAWׂ – הכלי שייקח אתכם לסוף העולם ואפילו יאפשר לכם ליהנות מהדרך.

    46676778

    ריפסו הוא למעשה סוג של טנק אזרחי קטן, בגודל של רכב שטח ממוצע, שמצויד בצמד זחלים וביכולת לחצות כמעט כל מכשול במהירות מטורפת.
    אל יטעה אתכם השם EV-2 – לא מדובר בראשי תיבות לרכב ידידותי לסביבה עם מנוע חשמלי, אלא בקיצור ל- Extreme Vehicle, ועם מנוע טורבו-דיזל מרכזי שמפיק 600 כ"ס, ומערך מתלים שמעניק לצמד הזחלים מהלך תנועה של כמה עשרות סנטימטרים – די ברור שלא מדובר בסתם כינוי.

    מאחורי הכלי הזה עומדת חברת Howe & Howe Technologies האמריקאית אשר מתמחה ביצור כלים מוטוריים קיצוניים בעיקר לשימושים צבאיים אבל לא רק.

    עם צמד דלתות שחף הנפתחות כלפי מעלה, הרבה זוויות חדות, צבע שחור מט וצמד זחלים ענקיים, נראה שהעיצוב של ה-EV-2 שואב השראה מהספקטרום הרחב שבין טנק מרכבה למטוס חלל מסרטי מדע בדיוני.
    גם הקבינה מציגה שילוב סגנונות עם מושבים מפנקים ואבזור רב מחד ומשטחי מתכת חשופה מאידך.

    54657676

    אבל כל אלו הם זוטות ברגע שרואים את הדבר הזה זז מחליק בדריפטים ארוכים על משטח קרח, צולח בקלילות מכשולי בוץ טובעניים ובאופן כללי טס על כל משטח שהיה מכניע כל רכב שטח אחר.

    מה שמעניין במיוחד הוא שבניגוד לטנקים, נגמ"שים ושאר כלים עם זחלים הדורשים מיומנות שליטה ייחודית ונהיגה בעזרת כל מיני ידיות ומוטות, ה- EV-2 מצויד פשוט בהגה וצמד דוושת וכל מי שמסוגל לנהוג על משפחומטית למעשה אמור להיות מסוגל די בקלות לשלוט הכלי המטורף הזה .

    המחיר לעומת זאת קצת פחות ידידותי למשתמש ועל אף ש- Howe & Howe לא פרסמה בדיוק מפרט ומחירון לגרסאות השונות, מקורות בחברה מציינים שה-EV-2 המיוצר בכמויות מוגבלות מאוד יעלה לכם הרבה מעל ל-100 אלף דולרים לפני מיסים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הרכב המושלם לסוף העולם

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.