• Ad
  • הצצה ראשונה על לנד רובר דיסקברי 5

    לנד-רובר חשפה תמונה חלקית רשמית ראשונה לקראת השקת הדור החמישי של דיסקברי. אצלנו ברבעון ראשון של 2017
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ב-28 בספטמבר, ערב תערוכת פריז, תחשוף לנד-רובר באופן רשמי ופומבי את הדור החמישי של מי שהפך לסמל השלישי שלה, לאחר 'דיפנדר' המקורי ו'ריינג'-רובר' שהמציא את נישת הג'יפים היוקרתיים.

     

    לנדרובר דיסדברי 5 - 2016 - 007

     

    דיסקברי דור חמישי מבוסס על הפלטפורמה של ריינג'-רובר ספורט ומונע על-ידי מגון המנועים החדשים של קבוצת לנד-רובר יגואר, בהם גם מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 2.0 ליטרים – אבל את כל זאת ידענו עוד לפני שלנד-רובר שחררה היום שתי תמונות רשמיות של הכלי החדש.

    למען האמת, "מסביבתה של לנד-רובר" מטופטפות תמונות ריגול של הכלי הזה מזה מספר חודשים טובים, ובחלקן נדמה שנחשפים פרטים יותר מעניינים אודות העיצוב שלו מכפי שמגלות התמונות הרשמיות הראשונות שפורסמו היום.

    אלא שיצרניות הרכב יודעות שמי שתמתין עד לימי התערוכה עצמם עלולה ללכת לאיבוד בין שלל ההשקות שצפויות בה, בעיקר השנה, ולכן לנד-רובר מפנקת את אוהבי המותג בהצצה רשמית שכזאת.

    תמונת הטיזר חושפת את העיצוב החזיתי המלא של המכונית ואת מה שציפינו לקבל: מרחב גחון גבוה שמעיד על יכולת עבירות שטח של ממש, כראוי לדגם ולמותג, וכן שבכה קדמית מרשימה שלקוחה מעולמה של ריינג'-רובר.

    כאשר נראה את הכלי עצמו מן הפרופיל נוכל ודאי לגלות את הכיוון הספורטיבי יותר שמאפיין את הדור הנוכחי של הדגם, כמו גם את נטישת העיצוב הריבועי שאפיין את ארבעת הדורות הקודמים.

    הדור החמישי של דיסקברי מציע שבעה מקומות ישיבה, וזהו המוצר השני מסדרת דיסקברי (אחרי 'ספורט') שמיישם את חלוקת המותגים החדשה של החברה בין סדרת "דיסקברי" לסדרת "ריינג'-רובר".

    נוסף למנועי ה-2.0 ליטר מסדרת Ingenium יוצע דיסקברי בעולם גם עם מנועי בנזין ודיזל בנפח 3.0 ליטר ובמבנה V6, ובזכות הפלטפורמה החדשה צפוי דיסקברי לשקול לפחות 100 קילו פחות מקודמו.

    אנשי לנד-רובר מבטיחים, ואלה החדשות הטובות, שהכלי יצויד בפסגת האלקטרוניקה העכשווית גם בתחום המולטימדיה וגם בתחום מערכות הסיוע לנהג והבטיחות, אבל אם התחלנו עם חדשות טובות ברור שיש גם חדשות פחות טובות.
    באירופה מתכננת לנד-רובר למצב את דיסקברי ברמת מחירים גבוהה יותר מזו של הדור היוצא וקרוב יותר לריינג' ספורט, שהוא הדגם הבא במעלה המחירון של החברה.

    עם זאת, היות שמחירי לנד-רובר בישראל גם כך נחשבים גבוהים מן המתחרים הרלבנטיים להם – צריך לקוות שליצרנית יהיה מבט מפוכח יותר על השוק שלנו, ושאנשיה יידעו לתמחר אותו במקום הראוי לו.

    מחברת המזרח, יבואנית לנד-רובר לישראל, נמסר שהשיווק של דיסקברי 5 בעולם, וגם בישראל, יחל בחודש מרץ 2017.

    מעניין לציין שדיסקברי יהיה הרכב הראשון של לנד רובר שיקבל גרסת "ביצועים" עם תג SVX החדש, של 'חטיבת הביצועים' של לנד-רובר יגואר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.