• Ad
  • ה"פורשה" של רנו מתקרבת: רנו מחייה את אלפין וחושפת קונספט מרהיב

    אחרי תרדמת שנמשכה יותר משני עשורים, אלפין חוזרת ומציגה קונספט מבושל היטב וקרוב לייצור סדרתי למכונית ספורט קטנה עם מנוע מרכזי בהשראת האלפין A110 האיייקונית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שנתיים וחצי לאחר שרנו הודיעה כי תחייה את מותג אלפין ולכבוד חגיגות ה-60 למותג, בסוף השבוע חשפה החברה, במסגרת האירועים סביב מרוץ 24 השעות של לה מאן, אב טיפוס בשם "אלפין סלברשיין" המספק, ככל הנראה, רמז עבה לאיך שתראה המכונית החדשה הראשונה של אלפין בשני העשורים האחרונים.

    מותג הבוטיק הצרפתי ייצר מאז שנות ה-50 ועד שנות ה-90 של המאה ה-20 מספר מכוניות ספורט מרשימות למדי, על גבול האקזוטיות, על בסיס מכלולים מבית רנו.

    מאז שנות ה-90 המותג הקטן שקע בתרדמת ארוכה שהסתיימה עם חתימת הסכם שיתוף פעולה עם יצרנית רכבי הספורט הבריטית קייטרהם הידועה בעיקר בזכות הגרסה עדכנית ללוטוס סופר 7 שהיא מייצרת, זאת מתוך כוונה להפוך בתוך מספר שנים את מותגי הנישה הקטנים לשחקנים משמעותיים בסגמנט מכוניות הספורט בעולם ולייצר מספר דגמים ברמות מחירים שונות. בהמשך הדרך השותפות עלתה על שרטון וברנו החליטו לקנות את חלקה של היצרנית הבריטית ולהמשיך בפרויקט לבד.
    Alpine-Ce

    בניגוד לקונספט רדיקלי שרנו הציגה תחת מותג אלפין לפני מספר שנים, הסלברשיין נראה קרוב הרבה יותר למכונית שיכולה להגיע לייצור סדרתי בתוך זמן קצר.

    העיצוב של הקונספט שואב השראה ברורה מהאלפין A110 האייקונית של החברה משנות ה-60' עם פנסים מעוגלים גדולים בחזית, תא מנוע נמוך וארוך, חלון אחורי גדול וייחודי וחישוקי גלגל לא שגרתיים המהווים מחווה לעיצובים מהעבר. עם זאת, יש בקונספט גם מאפיינים עדכניים כמו למשל מראות, דיפיוזרים וספויילרים עשויים קרבון.Alpine-Celebration-

    מקור ההשראה
    מקור ההשראה

    למרות החשיפה באירוע המקדים למרוץ 24 השעות, ברנו לא התנדבו בשלב זה לחשוף פרטים באשר למפרט ולנתוני הרכב לבד מהעובדה שמדובר ברכב עם מנוע מרכזי.

    ההערכות מדברות על גוף במשקל קל ושימוש במנוע 4 צילינדרים מוגדש טורבו בנפח 1.6 או 2.0 ליטרים תרומת מחלקת הספורט של רנו, בהספקים שבין 200-250 כ"ס, אשר ככל הנראה ישודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים.

    הדגם הראשון של אלפין ב-20 שנים האחרונות צפוי להגיע לשווקים במהלך 2016 ותג מחיר יעמוד, ככל הנראה, על כ-60,000 יורו שיציבו אותו בתחרות אל מול ה-4c הסנסציונית של אלפא רומיאו.

    פסטיבל על גלגלים: גודווד 2014

    Alpine-Cel

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.