• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הוא מוכר לרובנו כרכב הסעות אפרורי, אך סדנה בריטית אחת החליטה להפוך את הספרינטר של מרצדס למוביל נוסעים שלא היה מבייש את המחלקות הראשונות הטובות בעולם. בתפריט הרבה חומרים סופר איכותיים וטכנולוגיה במחיר ידידותי של החל מ-320 אלף דולרים לפני מסים


    senzati-jet-sprinter-34יש להניח שיצא לכם כבר די הרבה פעמים לקרוא בכתבות שונות על עולם הרכב שלל תיאורים על נוחות, פאר ואיכות של "מחלקה ראשונה".
    מטבע לשון זה ללא ספק עוזר להעביר תחושה מסוימת, אבל בינינו ברוב המקרים לא באמת מבטא את המציאות, לא משנה עד כמה יוקרתי האקזמפלר עליו הכתבה.
    עם זאת, נראה שהחבר'ה בסדנת סנזאטי (Senzati) הבריטית לקחו את העניין בשיא הרצינות ובהתאם לכך הרכיבו מוביל נוסעים סופר מפואר על גלגלים שלא היה מבייש את המחלקות הראשונות של חברות התעופה הטובות בעולם, כל זה במרכב של מרצדס ספרינטר – כלי עבודה שמוכר לרובנו כרכב הסעות סופר אפרורי.

    הספרינטר הייחודי, שלשמו נוסף השם ג'ט (מטוס סילון באנגלית), מוצע במגוון אפשרויות להתאמה אישית בהתאם להעדפות, לצרכים ולתקציב של המזמין ובין היתר כולל מושבים מפוארים עם כיוון חשמלי עד למצב שכיבה כמו גם חימום וקירור, מערכת עיסוי עמוק משוכללת, תאורת קריאה ומסך מולטימדיה אישי עם חיבור למחשב, סנכרון לסמארטפון, צפייה בכל תכני APPLE TV או אפשרות לשחק בפלייסטיישן.
    כמו כן ניתן לציין שכל נוסע יכול לשלוט באופן עצמאי על מערכת בקרת אקלים אישית ושמתחת לכל מושב יש מגירה מקוררת למשקאות, זאת בנוסף למיני בר מרכזי בעל חזית זכוכית השומר על המשקאות האלכוהוליים בטמפרטורה האידיאלית ובהישג יד.senzati-jet-sprinter-28

     

    את הרכב, המבוסס על גרסת בסיס הגלגלים המאורכת של הספרינטר, ניתן לקבל עם בין 4 ל-8 מושבים בתצורות פריסה שונות ובין יתר התוספות האופציונליות מעבר למתבקש ניתן לציין גם חדר שירותים עם דלתות הזזה אוטומטיות, כיור מפל ומקלחת, מיטה זוגית בחלק האחורי, עמדת משרד מפוארת או אפילו חדרון עם מטבחון ועמדת ישיבה לדיילת שירות.senzati-jet-sprinter-26

    חובבי הפרטיות יוכלו לקבל את הג'ט ספרינטר עם מחיצה אטומה וחלונות חד כיווניים שיספקו בידוד מושלם מעמדת הנהג ומהעולם החיצון.
    מי שחושש שמישהו שם בחוץ עלול להתנכל לו יכול להזמין גם גרסה חסינת ירי ברמת מיגון M4.

    senzati-jet-sprinter-22

    ברשימת חומרי הגימור ניתן לציין עורות איכותיים, אלומיניום מוברש, עץ אמיתי, נירוסטה, פורצלן, אלקנטרה ועוד, שיחד עם תאורת אווירה הניתנת להתאמה על פי מצב הרוח מעניקים למשתמשים במוביל הנוסעים הזה תחושה של שהות בטרקלין יוקרתי. כפי שאתם בוודאי מנחשים, המחיר לא ממש נמוך ומתחיל בקרוב ל-320 אלף דולרים בארצות הברית.

    senzati-jet-sprinter-24

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הספרינטר שהפך למחלקה ראשונה על גלגלים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.