• Ad
  • הסיכוי של נהגים למות בתאונה קטלנית יותר מכפול מזה של נהגות

    מנתונים שאספה ה-NHTSA במשך שנים עולה כי למרות הירידה במספר התאונות, עדיין גברים מעורבים בהרבה יותר תאונות קשות. המצב, אגב, מתהפך בתאונות ללא נפגעים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מחקר מקיף שה-NHTSA (הרשות הלאומית האמריקאית לבטיחות בדרכים) פרסמה לאחרונה, המתבסס על ניתוח נתונים שנאספו בארצות הברית במשך כמה עשורים, מציג מסקנות חד משמעיות ודי מטרידות: הסיכוי של נהגים ממין זכר למות בתאונת דרכים קטלנית יותר מכפול מזה של נהגות.

    אמנם בשנים האחרונות, בעיקר הודות לשיפור החד ברמת הבטיחות של כלי הרכב הודות לכריות אוויר, למערכות בקרה אלקטרוניות ולתכנון מבנה עמיד יותר, נרשמה ירידה של כ-50 אחוזים במספר ההרוגים על הכביש, אך הפער בין נהגים לנהגות נשמר.

    אחת הסיבות הברורות לכך היא העובדה שגברים נוהגים בממוצע כ-50 אחוזים יותר קילומטרים מנשים בכל שנה, אבל גם כשמנקים את הנתון הזה עדיין שיעורי המעורבות שלהם בתאונות קטלניות גבוהים בהרבה.

    ב-NHTSA טוענים שמעבר לנטייה המובנת של גברים לקחת יותר סיכונים וכתוצאה מכך גם לנהוג בצורה פזיזה יותר, אחד הגורמים המשמעותיים לפער בין נשים לגברים הוא נהיגה תחת השפעה ובשכרות שאופיינית הרבה יותר לגברים מאשר לנשים.

    בעוד שבתאונות קטלניות ההבדלים בין גברים לנשים ברורים, המצב משתנה בכל הנוגע לתאונות קלות יותר וכך למשל בתאונות עם נפגעים קלים נרשם כמעט שוויון בין המינים ואילו בתאונות של נזק בלבד אלו דווקא הנהגות שמחזיקות בבכורה ובהפרש קטן מעורבות ביותר תאונות פגוש לפגוש.

    >> הרשימה שמשרד התחבורה מסתיר מאיתנו, או שלא מכיר בעצמו

    נתונים של הרשות הלאומית האמריקאית לבטיחות בדרכים
    .

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.