• Ad
  • מוטוגוצי בסדנת BOT
    עופר אבניר מנסה להגדיל את קהל לקוחותיה באמצעות יצירת מה שהיא מגדירה כארבע עולמות חוויה: תמחור, שירות, אבזור ופרסונליזציה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    עופר אבניר מרחיבה את המסר השיווקי של "לכל אחד יש את הדרך שלו" גם לדגמי הנייקד של, סוזוקי ומוטוגוצי. במסר הזה ניתן לכלול את מותג הוסקוורנה באמצעות מועדון הלקוחות HUSKY friends שהוקם לפני כשנה, את מהלך האפטר-סייל המיועד לדגמי האדוונצ'רים של סוזוקי שנערך בהמשך ואת סדרת פעילויות הלקוחות עבור מותג וספה (Do you VESPA). המהלך הפעם מיועד לדגמי הנייקד של סוזוקי ומוטוגוצי והמהלך הבא מיועד לדגמי בורגמן ופרטיו יפורסמו בקרוב.

    סגמנט אופנועי הנייקד הוא מהצומחים בשנים האחרונות בארץ ובעולם, ובעופר אבניר מבקשים לרכב על הגל עם ארבעה דגמים: שלושה של סוזוקי ואחד של מוטוגוצי. למעשה כבר בסביבות חודש מרץ הודיעה היבואנית על הוזלת מחיר משמעותית לדגמים אלה, כך מחירו של סוזוקי GSR 750A הוזל ל-66,900 שקלים (במקום 79,746 שקלים), סוזוקי GW 250 הוזל ל-34,990 שקלים (בעבר 36,701 שקלים), סוזוקי גלאדיוס SFV 650 UA הוזל ל-59,900 שקלים (67,046 שקלים) ומחירו של מוטוגוצי V7 STONE הוזל ל-62,900 שקלים (לעומת 79,511 שקלים). הפעם מדובר במהלך אפטר סייל בעיקרו, שבעופר אבניר זכה לשם Lets get NAKED ומוגדר כבניית עולמות חוויה.

    סך הכל תחת סיסמה זו יש ארבעה עולמות: תמחור, שירות, אבזור ופרסונליזציה. נושא המחיר כבר טופל לפני מספר חודשים עם התמחור החדש. שירות: במסגרת המהלך ייהנו לקוחות ארבעת דגמי הנייקד מהנחה של 20% על כל טיפול, תיקון, או בדיקה, ויינתן שי (חגורת עור ממותגת) לכל לקוח שיבקר באחד ממרכז השירות בתל אביב ובחיפה. אבזור: מדובר בעיקר באבזור לאופנועים והמסר הוא "איך אתה רוצה את האופנוע". במסגרת האביזרים המוצעים בסוזוקי ניתן יהיה למצוא מגני ידיות, מראות, פקקי שמן ומגני החלקה, כולם במגוון רחב של צבעים. ללקוחות מוטוגוצי יוצעו ארבעה קיטים של היצרנית לבחירה. כל האבזור הוא מקורי ובמהלך תקופת ההשקה שתיערך בשלושת החודשים הקרובים תינתן הנחה של 15%. פרסונליזציה: ללקוחות המחפשים ייחודיות מציעה עופר אבניר את סדנת BOT (ר"ת: BACK ON TWO) של האומן ליאור ברוך. במסגרת זו לקוחות שמעוניינים בהתאמה אישית יוזמנו לפגישת יעוץ שלוקחת שעה-שעתיים ושתסובסד ב-50% על ידי עופר אבניר. במידה והלקוח יבחר להמשיך בתהליך הפרונליזציה, הוא לא ישלם על פגישת הייעוץ כלל ובנוסף יזכה להנחה של 15% על העבודה עצמה בסדנה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הנחות ופרסונליזציה לדגמי הנייקד של סוזוקי ומוטוגוצי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.