• Ad
  • מכונית הב.מ.וו בה סיים את חייו הראפר המפורסם מוצעת למכירה, כולל חורי הירי בדיפוני הדלתות, בעבור סכום חסר תקדים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סביר להניח שאתם, כמו הרוב המוחלט של האנשים, לא ממש הייתם מתלהבים לקנות את מכונית שמישהו מצא בה את מותו, במיוחד אם מדובר במוות לא טבעי שנגרם כתוצאה מתאונה או מרצח. עם זאת, בעידן בו אספנים מוכנים לשלם סכומים ממש לא מבוטלים על פרטי ממורביליה לא שגרתיים ודי קריפיים, כמו למשל הטלפון האדום של אדולף היטלר שנמכר לפני מספר שבועות בעבור יותר מ-200 אלף דולרים, מסתבר שגם מכונית שעל סיפונה נרצח בן אדם מפורסם עשויה להיחשב על ידי חלק מהאנשים כפריט אספנות השווה סכום לא מבוטל.

    עוד ב-TheCar:
    תמונות קשות: הוצאה להורג של למבורגיני מורצ'ילאגו LP640
    מדריך נהיגה ישראלי נהרג בלאס וגאס
    רכבי הפרארי שכיכבו ב"מגנום" וב"מיאמי מחלק מוסר" למכירה

    לפני קצת יותר משני עשורים, בליל ה-7 בספטמבר 1996, טופאק שאקור, מי שנחשב עד היום לאחד הראפרים החשובים והמשפיעים ביותר מאז ומעולם ומי שלצד המוזיקה היה ידוע באורח החיים הראוותני שלו ובהרבה הסתבכויות עם החוק וחברי כנופיות יריבים, נסע עם חבר בשדרות לאס וגאס ברכבו הנוצץ – ב.מ.וו 750il שחור מודל 1996, בדרך מקרב אגרוף של מייק טייסון במלון MGM למסיבה במועדון לילה אופנתי בשם 662.
    בסביבות השעה 23:15, בזמן שהרכב עמד ברמזור אדום באמצע צומת סואן, הגיחה לפתע לצידו מכונית קאדילק לבנה ואחד הנוסעים בה פתח בצרור יריות מנשק אוטומטי לעברו של טופאק שישב במושב הנוסע.
    ארבעה קליעים פגעו בראפר המפורסם, הוא פונה לבית החולים במצב קשה ולאחר מספר ימים בהם הרופאים נאבקו על חייו הוא נפטר מדימום פנימי.

    כמה מחבריו של הראפר המפורסם שנסעו במכונית אחרת בדרכם לאותה מסיבה והיו עדים להתנקשות ניסו לדלוק אחר רכב היורים, אך עד עצם היום הזה, למרות הרבה תחקירים ופרסומים בהם גם כאלה שקשרו ראפרים מפורסמים אחרים בהם נאטוריוס ביג ופאף דאדי שהיו מסוכסכים עם טופאק וכנופיותו לאירוע, הרוצחים לא נתפסו.

    לאחר האירוע משטרת לאס וגאס החרימה את מכונית הב.מ.וו בה נרצח הראפר והחזיקה בה במשך זמן מה כמוצג משפטי.
    כשהמשטרה הבינה שהסיכוי למצוא את הרוצח נמוך היא מכרה את הב.מ.וו השחורה ומאז מכונית היוקרה החליפה מספר ידיים.

    לאחרונה מישהו הבין שעם כל הכבוד לפאר תוצרת בוואריה מימי סוף המילניום הקודם בדמות 750il, ספינת הדגל של החברה באותם ימים שהגיעה עם תג מחיר של קרוב למאה אלף דולרים, מנוע V12 בנפח 5.4 ליטרים שהפיק 326 כ"ס ומומנט של כ-50 קג"מ, בסיס גלגלים מוארך ושלל מערכות כמו חיישני אורות וגשם, בקרת יציבות ניווט לווייני, מערכת סטריאו עם כונן פנימי ועוד דברים שאז ניתן היה למצוא רק ברכבים סופר מפוארים, יתכן שכפריט אספנות יש לרכב בו נרצח הראפר המפורסם ערך גבוה בהרבה מאשר לרכב בן עשרים שנה ללא ייחוס.

    רכבי סדרה 7 של ב.מ.וו כמו זה בו נרצח טופאק יוצרו בין השנים 1994-2001 תחת שם הקוד E38 ונחשבים על ידי רבים לדור המוצלח ביותר של הדגם בזכות שילוב מושלם בין עיצוב קלאסי, מנועים חזקים ואבזור מתקדם, אך כמו רוב מכוניות הפאר המזדקנות מאחר שאלו דורשות תחזוקה יקרה הן לא זוכות לביקושים גבוהים מדי בשוק המשומשות ובארצות הברית ניתן לרכוש אקזמפלרים דומים לרכבו של הראפר במצב סביר פלוס בתמורה לאלפי דולרים בודדים.

    אז כמה לדעתכם שווה יותר מכונית כזו בה נרצח ראפר מפורסם?

    צריך אמנם לציין שהמכונית עברה שיפוץ מקיף ונראית בתמונות שפרסם המוכר בדיוק באותו מצב בו הייתה בליל הרצח, וכוללת כמה תוספת מיוחדת כמו חישוקי ניקל גדולים שטופאק הזמין ואפילו גם את דיפון הדלת עם החורים שהותירו הקליעים מהם נפגע, אבל אין ספק שהסכום המבוקש – לא פחות מ-1.5 מיליון דולרים – הפיל אותנו מהכיסא ונשמע, לפחות לנו, מופרך לחלוטין בכל קנה מידה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    המכונית שהראפר טופאק נרצח בה יכולה להיות שלכם

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.