• Ad
  • מיניוואנים הם ככל הנראה כלי הרכב המתאימים ביותר למי שדוגל במצוות "פרו ורבו", אבל לרוב הם סובלים מנוכחות לא נחשקת בעליל. כעת טויוטה פותרת גם את הבעיה הזו, בעזרת יצור כלאיים בהשראת "מקס הזועם" המשלב בין מיניוואן לטנדר אימתני
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סביר להניח שגם אם אתם לא בדיוק "חולי הגה", מיניוואן אף פעם לא היה ממש הרכב המגניב והקולי שכיכב בחלומותיכם, אבל כשהמשפחה מתרחבת ובמיוחד אם אתם מאמינים במצוות "פרו ורבו", לא תמיד מה שמוגדר במחוזותינו כ"מכונית משפחתית" באמת מצליח לספק את התשובה לשינוע הקטנטנים על כסאות הבטיחות, הבוסטרים ושלל הציוד שכל אחד דורש לקחת לכל נסיעה ואין מנוס אלא לוותר על החלומות ולהצטייד באיזשהו מיניוואן לא סקסי המציע 7-9 מקומות ומשפר באופן משמעותי את תנאי המחייה של המשפחה בדרכים.

    מסתבר שגם בארצות הברית מיניוואנים סובלים מתדמית דומה ומכונים "רכבי סוקר מאם", כתיאור לשימושם העיקרי לצורך סינג'ורים והסעות אין סופיות של הילדים לחוגים או לחברים.
    האם ניתן להפוך את אותם רכבים יעילים גם לנחשקים?
    מבט על התמונה המצורפת גורם לקבוע שהתשובה לכך חיובית בהחלט.

    לצערנו, לא מדובר במיניוואן שצפוי להגיע בקרוב (או בכלל) לייצור סדרתי, אלא בקונספט חד פעמי שאנשי טויוטה הכינו לכבוד חנוכת המטה החדש של החברה בצפון אמריקה.
    מדובר ביצור כלאיים נוסע ומתפקד לחלוטין המשלב מרכב של טויוטה סיינה עם שלדה ומערכת הנעה של טנדר פיק אפ טויוטה טקומה, צמיגי שטח ענקיים, כנפונים בולטים, פנסים מושחרים, צבע שחור מט ופגושי מתכת עצומים, ככל הנראה בהשראת סרטי "מקס הלוחם בדרכים".

    הכלי הסופר-קולי נבנה כדי לשמש את אנשי המטה של טויוטה במסגרת "Ever Better Expedition", תוכנית עבודה במהלכה צוותי החברה עוזבים את המשרדים הממוזגים במטה שבטקסס ויוצאים למסעות לאורכה ולרוחבה של אמריקה במטרה לפגוש פנים אל פנים את לקוחות המותג ולהבין ממקור ראשון מהם בדיוק צרכיהם והאם רכבי המותג עונים עליהם.

    מרבית הלקוחות של טויוטה בוחרים ברכבי המותג מסיבות רציונליות בזכות מוניטין האמינות הגבוה והיעילות של דגמי החברה השונים, אך בהחלט יתכן שמפגש מפתיע עם רכב sub zero שכזה יוביל אותם להפעיל לחץ על אנשי החברה להעביר את המיניוואן הזה באופן דחוף לייצור סדרתי.

    חידושי מיניוואן נוספים: 
    החל שיווק טויוטה פריוס פלוס המחודש
    פולקסוואגן טרנספורטר החדש הושק באירופה

     

    gfrgfgfgb b

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    המיניוואן שעושה לנו חשק להרחיב את המשפחה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.