• Ad
  • המיניוואן שמשאיר אבק לפרארי יכול להיות שלכם

    מי אמר שמוביל משפחתי חייב להיות משמים ונטול כל חדוות נהיגה? הכירו את ההונדה אודיסי שביקרה בסדנת Bisimoto המוצעת כעת למכירה וכוללת שימושיות משפחתית מלאה, מראה תמים ומנוע עם יותר מ-1,000 כ"ס
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    Honda-Odyssey-1כל מי שהמשפחה שלו כוללת יותר מ-4 נפשות יודע שבמציאות החיים של 2016 כל אותן המכוניות המוגדרות "משפחתיות" די מתקשות לספק מענה הולם לשינוע המשפוחה למרחקים ואם רוצים שקט מהמושב האחורי כדאי ואף הכרחי להצטייד במיניוואן.
    הבעיה היא שלצד הפרקטיות המצוינת, אותם מובילים משפחתיים או כפי שהם מכונים באמריקה "רכבי סוקר מאם" מגיעים עם אפיל של מושבים בניחוח קיא, אריזות חטיפים על הרצפה וחיתולים משומשים מאחור וללא ספק מנטרלים לחלוטין כל אופציה לחדוות נהיגה ומקרבים כל חולה הגה שהרחיב את התא המשפחתי לספת הפסיכולוג.

    עוד ב-TheCar:
    המיניוואן שעושה לנו חשק להרחיב את המשפחה
    בקרוב בקו 4? טסלה תשיק מיניבוס לתחבורה ציבורית
    קיה ספורטאז' במבחן דרכים מול סיטרואן C4 פיקאסו וסקודה אוקטביה

    בעל סדנת שיפורים אמריקאית החליט לפני מספר שנים שאפשר גם אחרת ובמקום להשקיע את כספו בטיפולים נפשיים מיותרים הפך מיניוואן של הונדה לרכב שמשאיר אבק לכמעט כל דבר שאפשר לפגוש על הכביש.
    עיקר העבודה הושקעה, מן הסתם, במנוע הוי 6 בנפח 3.5 ליטרים של הונדה המפיק במקור 250 כ"ס. יחידת ההנעה למעשה נבנתה מחדש כדי לעמוד בלחצים של מגדש טורבו מטורף ושדרוגים נוספים שיחד העלו את ההספק ל-1,029 כ"ס – יותר מכל פרארי או למבורגיני ואפילו יותר מבוגאטי ויירון.
    את הגיר האוטומטי החליף גיר ידני עם קלאץ' חזק במיוחד שמעביר את הכוח לגלגלים הקדמיים. מערכת המתלים עודכנה וכוללת מתלי אוויר עם אופציה לכיוון הגובה וזוויות גלגלים קיצוניות במיוחד בסרן האחורי.Honda-Odyssey-6

    מעבר לכך ולחישוקים גדולים יותר ואינטרקולר מסיבי חשוף בחזית נטולת הסבכה המקורית, האודיסי נראית סטנדרטית לגמרי ופרקטית לחלוטין למטרות המקוריות שלשמן נוצרה וכוללת גם את שואב האבק האחורי המקורי שנראה כפריט הכרחי למדי למקרה שהנהג מחליט לתת קצת גז בנסיעה משפחתית.

    לאחר שהמיניוואן המטורף כיכב בתערוכת SEMA שנחשבת לאירוע החשוב בעולם לכלי רכב משופרים והופיע במהדורה האמריקאית של "טופ גיר", כעת משפר הרכב שיצר את המפלצת החליט להתקדם לפרויקטים משונים אחרים כמו למשל שדרוג משמעותי של הדחף של פורשה 911 קלאסית מהדור הראשון על ידי החלפת מנוע הבוקסר הותיק במנוע חדש ועוצמתי יותר מתוצרת… יונדאי ובשל כך מציע את המיניוואן הפסיכי הזה למכירה לכל מי שרוצה להסיע בנוחות את הילדים לבית ספר ואחר כך לתת קפיצה קטנה למסלול הדראג הסמוך.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.