• Ad
  • המותג 'DS' הושק בישראל כמותג יוקרה

    ההשקה מחדש של DS כוללת בשלב זה שני דגמים. בשלוש השנים הבאות צפויים שלושה קרוס-אוברים יוקרתיים ומכונית סדאן
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת דוד לובינסקי, יבואנית קבוצת פיג'ו-סיטרואן, השיקה היום (א') באופן רשמי את המותג החדש-ישן DS, אשר ממוצב על-ידי היצרנית הצרפתייה כמותג פרימיום, וככזה אמור להתחרות ביצרניות היוקרה הגרמניות בפרט והאירופיות בכלל, כמו גם במותגי היוקרה של טויוטה וניסאן.
    DS נבראה במקור כחטיבת היוקרה של סיטרואן, אולם במהלך שהחל בשנה שעברה והושלם השנה היא ממוצבת מעתה כחטיבה עצמאית.

     

    DS3 - 2016 - 006

     

    מגוון הדגמים של DS בעולם מצומצם בינתיים, וכולל לעת עתה רק את DS3, אשר מבוססת על סיטרואן C3 ותהיה המכונית העיקרית שאיתה תנסה DS לחדור אל השוק הרלבנטי בישראל, את DS4 אשר מבוססת על סיטרואן C4 ולא תיובא בשלב זה ארצה, ואת DS5 אשר מבוססת על C4 פיקאסו (ופיג'ו 3008) ותוצע בארץ תמורת 209 אלף ש"ח לגרסה הבסיסית, ו-219,000 (מחיר מחירון) לגרסה המאובזרת שצפויה להיות הנמכרת יותר.

    עם זאת, בכל אחת משלוש השנים הבאות צפויה קבוצת פיג'ו-סיטרואן להשיק קרוס-אובר יוקרתי חדש לקטגוריית פרימיום אחרת: בשנה הבאה יושק קרוס-אובר קטן שיתמודד מול אאודי A2, בשנת 2018 יושק קרוס-אובר שיתמודד מול אאודי Q5 או Q3 וכן מכונית סדאן, ובשנה שלאחר מכן יושק קרוס-אובר גדול עם חמישה או שבעה מקומות ישיבה. בנוסף תושק בשנה הבאה גם מכונית סדאן (4 דלתות) שתהיה ככל הנראה מכונית הדגל של המותג.

    בעוד שהדגמים שישווקו בארץ השנה מבוססים, כאמור, על פלטפורמות ותיקות ודגמים קיימים, הרי שהדגמים החדשים מתוכננים מראש ככאלה שאמורים להתמודד במכוניות של מותגי יוקרה ותיקים.

    בסמוך לקראת ההשקה הוזילו מעט אנשי היבואנית והיצרנית את מחירי ה-DS3, ואלה עומדים כעת על 120,000 ש"ח לגרסה הבסיסית ביותר, ועל 130,000 ש"ח לגרסה המדוגמת – שתיהן עם מנוע טורבו-בנזין תלת-צילינדרי בנפח 1.2 ליטר שמספק 110 כ"ס ומחובר לתיבת הילוכים אוטומטית יפנית מתוצרת אישין (אותה מערכת הנעה שמוכרת מדגמי פיג'ו וסיטרואן אחדים).

    במקביל תשווק גם גרסה מדוגמת עוד יותר, עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר שמספק 165 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית, וזו תעלה 140 אלף ש"ח.

    אבי צור, מנכ"ל חברת לובינסקי, אמר באירוע ההשקה שהמעמד מחזיר אותו 18 שנים לאחור, אל הימים שבהם ניהל את חטיבת אאודי בעת מהלך ההשקה מחדש של המותג בעולם.
    "אאודי מכרה באותם ימים כ-300 מכוניות בשנה", אומר צור, "ומגוון הדגמים שלה בישראל היה מצומצם וכלל רק את, A4, A3 ו-A6.
    כיום ברור שרוב הגידול בפלח הפרימיום לא בא מלמעלה – מספר מכוניות הדגל שמוכרים בארץ מותגי היוקרה נותר כמעט קבוע לאורך השנים ועומד על כ-350 בלבד מתוך שוק של 13,695 יחידות בשנת 2015 – אלא מכניסתם לשוק של דגמי יוקרה קטנים, ובשמונה השנים האחרונות גם של קרוס-אוברים", אומר צור.
    "היום מגוון הדגמים של DS מצומצם, אבל בעוד עשר שנים מהיום נביט לאחור ונגלה שקרה כאן משהו מעניין שישפיע על כל שוק היוקרה בישראל".

    צור מעריך שבמהלך 2016 תמכור DS כ-150 יחידות של DS3 ועוד כ-30 יחידות של DS5, ואילו עד לשנת 2020 יעמוד קצב המכירות של DS בישראל על כ-1,000 בשנה.

    היות שהיבואנית טרם הספיקה להכשיר אולמות תצוגה למותג DS, אבל לא רצתה לפספס את מועד ההשקה הבינלאומית של המותג, תתקיים תחילת המכירה באמצעות "תערוכה נודדת" של ה-DS3 בקניונים יוקרתיים שונים ברחבי הארץ, הראשון בהם הוא קניון רמת אביב בתל-אביב.

    בהמשך השנה יוכשר חלק מן האולם של פיג'ו-סיטרואן ו-MG ברחוב תובל בתל-אביב לשמש כאולם תצוגה למותג, ואילו במהלך השנה הבאה יוכשר אולם תצוגה חדש לגמרי, ונפרד מאולמות פיג'ו וסיטרואן, באיזור התעשייה בהרצליה – לא הרחק מן האולמות של לקסוס, אאודי, מרצדס ופורשה.

     

    DS3 - 2016 - 005

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.