• Ad
  • הן מציגות את יכולות הקצה של תעשיית הרכב, אבל במרבית מכוניות העל כמעט לא נוסעים. עם זאת, לעיתים יש יוצאי דופן כמו הבריטי שלפניכם שקנה למבורגיני מורצ'ילגו ונסע בה כבר יותר מ-400 אלף קילומטרים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    Tvf9HkM4מעבר לעיצוב מסובב ראשים ונהמת מנוע שאי אפשר להתעלם ממנה, מכוניות על אקזוטיות הן בראש ובראשונה מפגן טכנולוגי מרהיב המציג את יכולות הקצה של תעשיית הרכב, אבל על אף שבמכוניות האלה ניתן למצוא את השלדות, המנועים, מערכות הבלמים וההיגוי הכי טובות שבנמצא, רובן המכריע כמעט לא מנוצלת משום שמרבית בעליהן של פיסות האקזוטיקה הללו כמעט לא משתמשים בכלי הרכב שרכשו בסכומי עתק וממוצע הנסועה השנתי של מכוניות כמו פרארי, למבורגיני, מקלארן ודומיהן עומד על אלפי קילומטרים בודדים.

    עם זאת, למרות שלכאורה קשה להבין את ההיגיון העומד מאחורי רכישה ואחזקה של רכב כל כך יקר שלא זז מהחניה, אין ספק שכשבוחנים את זה לעומק "מכונית על", עם מתלים נוקשים שמעבירים לחוליות הגב כל גרגר על הכביש, מנוע סופר עצבני, ראות גרועה במקרה הטוב, מרווח גחון לא קיים ורוחב שדומה לזה של אוטובוס, היא לא בדיוק הפרטנרית האידיאלית ליום סידורים בכרך או לפקקים בדרך לעבודה.

    עוד ב-TheCar:
    אקזוטיקה בארץ הקודש: האבנטדור של למבורגיני עשתה עליה
    צפו: למבורגיני על הצד כתחליף לרכב המשפחתי
    צפו: מה קורה כשלמבורגיני נרטבת

    בשנים האחרונות, לצד חידוד ושיפור מתמיד של יכולות הקצה, יצרני האקזוטיקה משקיעים גם מאמצים לא מבוטלים כדי להפוך את הרכבים שלהם לנעימים יותר לשימוש יומיומי.
    הדור הראשון של המורצ'ילגו של למבורגיני שהושק בראשית המילניום נמצא על קו התפר ובעוד שהוא בוודאי הרבה יותר מתאים לנסיעות מנהליות מהקונטאש הקלאסית, הוא עדיין לא סלחני ובועט לעומת ההורקאן או האבנטדור העדכניות.

    עם זאת, בעליה הבריטי של מורצ'ילגו כתומה מודל 2004 בהחלט מקפיד לנצל כמו שצריך את הלמוברגיני שלו וזו צברה כבר יותר מ-400 אלף קילומטרים, מה שהעניק לה כרטיס לספר השיאים של גינס כלמבורגיני עם הכי הרבה קילומטרים בעולם.

    vumHBLno

    אין ספק שלאקזמפלר המדובר לא היו חיים סטנדרטיים של רכב אקזוטי כבר מיומו הראשון על הכביש כרכב מבחן ארוך טווח של מגזין EVO הבריטי.
    המבחן ארוך הטווח נמשך קרוב ל-3 שנים שבמהלכן המכונית צברה כ-70 אלף קילומטרים ובסיומו היא נמכרה לחברה המתמחה בהשכרת רכבים לחוויות נהיגה בעבור 85 אלף לירות שטרלינג – פחות ממחצית מערכה כחדשה.
    בשנת 2012, במהלך יום מסלול, המורצ'ילגו הייתה מעורבת בתאונה קשה שגרמה לרכב לרדת מהכביש לתקופה לא מבוטלת והצריכה שיקום שכלל החלפת חלקי מרכב ושלדה, בניה מחדש של תא הנוסעים והסבת תיבת ההילוכים הרובוטית החד מצמדית לתיבה ידנית.

    ניתן להעריך שאחרי שנים כרכב מבחן, תקופה כרכב להשכרה ולאחר תאונה קשה, ערכה של הלמבו הכתומה ירד פלאים. עם תג מחיר ריאלי הדומה לסכום בו ניתן לקנות מכונית מנהלים פרימיום חדשה, בחור בשם גורג' סיימון החליט להגשים חלום ולהפוך את השור הזועם, על 12 הצילינדרים האטמוספריים שבמנועו, לרכב היומיומי שלו.

    סיימון, שרכש את הרכב לפני כשנתיים וחצי ומתגורר במערב יורקשייר, נוהג עם הלמבו כמעט 300 קילומטרים מדי יום ומתכוון להמשיך לעשות זאת ולהגיע בתוך זמן קצר ל-500 אלף קילומטרים ומי יודע – אולי אפילו להרבה יותר מכך.J68nvSHJ

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הלמבורגיני שנוסעת יותר מרכב ליסינג

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.