• Ad
  • הלימוזינה החדשה של פוטין כמעט מוכנה

    3 שנים אחרי שהאיש החזק ברוסיה הורה להכין עבורו לימוזינה מתוצרת מקומית, התוצאה הסופית נחשפת ומפתיעה לטובה. במקביל אודי השיקה גרסת XXL ל-A8 ובסדנה בקליפורניה הפכו טסלה ללימוזינה מאורכת
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בקושי שבוע אחרי שכותרות ענק בעיתונות העולמית בישרו על "פרשיות שחיתות במיליארדי דולרים הקשורות בפוטין" נראה כי נשיא רוסיה מסרב להתרגש מההאשמות הקשות וממשיך לנהל את המדינה הענקית ביד רמה מאוד וליהנות מהחיים הטובים.

    לפני מספר שנים פוטין החליט להקצות כמה עשרות אם לא מאות מיליוני דולרים לצורך פרויקט יומרני לתכנון וייצור רכב שרד מתוצרת מקומית.
    על אף שקשה היה למצוא הצדקה ממשית לפרויקט שכזה, פוטין תירץ את המהלך והסביר שכמי שמטיף לציבור הרוסי לרכוש כלי רכב מתוצרת מקומית של חברות כמו "וולגה" ו"לאדה", הוא גם רוצה לתת דוגמה אישית.
    בתחילה הוא פנה לחברת ZIL שיצרה את הלימוזינות הנשיאותיות בימים שלפני נפילתו של מסך הברזל ודרש ממנה לייצר לימוזינה עדכנית ואכן לאחר זמן מה החברה הציגה את ה-ZIL-4112P.

    עוד ב-TheCar:
    כמו פוטין, רק על גלגלים
    צפו: עיר החטאים יורדת לשטח
    "מכונית הדיקטטורים" חוזרת: מרצדס תציג גירסת פולמן ל-S קלאס

    ב-ZIL טענו כי מדובר ברכב חדש לחלוטין, אולם הלימוזינה החדשה הציגה עיצוב דומה בצורה מחשידה לדגם הנשיאותי מימי ברית המועצות וגם מתחת למעטפת לא נמצאה הברקה רוסית מקורית אלא מנוע שהגיע, למרבה האירוניה, מאמריקה, בנפח 7.7 ליטר 315 כ"ס ושודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית.

    6786900890890על פי מקורות שונים בקרמלין פוטין לא היה מרוצה, בלשון המעטה, מהתוצאה ושלח את צוותי הפיתוח חזרה לשולחן השרטוט.
    אחרי קצת יותר משנתיים נוספות של תכנון מחודש נחשפה התוצאה הסופית העונה לשם "Kortezh".
    בשלב זה מדובר באב טיפוס והמכונית עדיין צריכה לעבור מבחני ריסוק ובדיקות שונות, אך הפעם עושה רושם כי המתכננים קלעו למטרה.

    ה"Kortezh", שמציגה עיצוב במחוזות שבין רולס רויס פנטום לקרייזלר 300, תכלול יחידת הנעה (ככל הנראה וי 12) שמפותחת בימים אלה על ידי פורשה וכמו כן ניתן לציין פאר רב בקבינה כולל סמל רוסיה הרקום על משענות המושבים ומרכז ההגה וכמובן מיגון מלא מפני ירי.

    פוטין צפוי לקבל את הלימוזינה הנשיאותית שלו בשנה הבאה, אך בניגוד ל"ביסט", הקאדילק שמיוצרת במיוחד לשימוש הנשיא האמריקאי, ה-Kortezh תיוצר במספרים קצת יותר גדולים תשמש גם בכירים אחרים בממשל ותוצע גם לאנשי עסקים, לאוליגרכים ולשאר רוסים שיש להם סיבה לחפש גלגלים ממוגנים היטב ולא סובלים מבעיית תזרים מזומנים.6565776576

    4566778787אם כבר בלימוזינות עסקינן, קשה להתעלם מהיצירה החדשה מבית אודי – גרסה מאורכת עם 6 דלתות לאודי A8 הנמתחת לאורך של 6.36 מטרים שתוכננה ונבנתה במפעלי החברה במשך שנה בהתאם להזמנה ולמפרט שביקש לקוח שהעדיף לשמור על אנונימיות.

    בניגוד ללימוזינות מאורכות שנבנות על ידי סדנאות שונות וכוללות חיתוך של מכונית לשתי חתיכות והוספת תותב במרכז, במקרה זה התהליך כלל הקפדה על הסטנדרטים של אודי, שמירה על מערכת ההנעה הכפולה וגם חוזק מרכב האלומיניום מחד וגמישות הפיתול שלו מאידך.
    הלקוח ביקש שהלימו תכלול 3 דלתות בכל צד ובניגוד לנהוג ברכבים מסוג זה גם ביקש להתקין במכונית 6 מושבים נפרדים הפונים לכיוון הנסיעה.

    ה-A8 סופר לונג מצוידת במנוע 3 ליטרים המפיק 306 כ"ס שמעניק לתפלץ, השוקל מעל ל-2.4 טון, ביצועים נאותים למדי כמו האצה למהירות תלת ספרתית בתוך קצת יותר מ-7 שניות.
    בשלב זה מדובר באקזמפלר בודד, אך לאור ההתעיינות שה-A8-XXL מעוררת לא מן הנמנע כי הדגם יגיע לייצור גם במהדורות נרחבות יותר.54545677

    765789099בימים בהם מרכז ההזמנות של טסלה קורס לנוכח מבול ההזמנות ההיסטרי של המודל 3, סדנה מקוסטה מסה שבקליפורניה המתמחה בייצור לימוזינות מאורכות החליטה להסב את את הדגם הותיק יותר של טסלה, המודל S , ללימוזינה.
    לטענת הסדנה מדובר בלימוזינה הראשונה המבוססת על מכונית מתוצרת טסלה ולצורך הפרויקט בסדנה נאלצו לתכנן מחדש את מיקום הסוללות ברצפת הרכב.
    אם אתם חובבי טסלה אנחנו לא בטוחים שסצינת חיתוך המכונית החשמלית עם מסור דיסק תהיה נעימה לצפיה, אבל לפחות אפשר להתנחם שגם בקרב חובבי השואו-אוף יש מי שחושב על הסביבה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.