• Ad
  • עקיצה ב-240 שניות: גנבים פרצו למוסך מכונאות לרכבי יוקרה במלבורן ובתוך כ-4 דקות נעלמו מהמקום עם שני רכבי פרארי, אחד מהם נדיר במיוחד ובעל שושלת בעלים מרשימה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ferlogoפרארי דייטונה 1973 השווה קרוב ל-2 מיליון דולר נגנבה בסוף השבוע באוסטרליה.
    4 דקות בלבד נדרשו לחבורת גנבים מיומנת כדי לפרוץ למוסך מכונאות לכלי רכב יוקרתיים במלבורן ולצאת עם שתי מכוניות הנושאות את סמל הסוס הצוהל.

    אחת הייתה "סתם" פרארי 328 GTB מודל 1986 השווה כ-80 אלף דולרים והשניה, כאמור, דייטונה 365 קופה נדירה בעלת ערך אספני ולא פחות מעניין מכך – שושלת בעלים מרשימה.

    את הדייטונה בצבע אדום עמוק מטאלי ולא שגרתי רכשה בשנת 1973 אשתו של בעלי קבוצת המרוצים Hesketh שהשתתפה גם בסבב הפורמולה 1 היוקרתי בשנות ה-70 ועל פי הידוע, ג'יימס האנט, שהיה נהג הקבוצה עד 1975, שאל את הפרארי מעת לעת כדי לנהוג בה.

    עם זאת, האנט, הנהג הפרוע שזכה בתואר אליפות הפורמולה 1 בשנת 1976, היה הסלבריטאי הפחות מפורסם שנהג ברכב ולאחר מספר שנים המכונית נמכרה לרוג'ר ווטרס, סולן להקת הפינק פלויד, שהשתמש בה מספר שנים ובין היתר נהג לנסוע איתה לאולפנים בריביירה הצרפתית בהם הקליטה הלהקה את "החומה".

    שושלת המפורסמים שאחזו בהגה הפרארי האדומה לא הסתיימה גם כאן וכשווטרס החליט למכור את הפרארי הרוכש היה מוחמד אל פאייד, מיליארדר מצרי שרכש באמצע שנות ה-80' את חנות הכלבו היוקרתית והמפורסמת ביותר בבריטניה, "הרודס".

    בשנות ה-90' אל פאייד העניק את הפרארי הקלאסית כמתנה לבנו דודי שהשתמש בה מעת לעת, גם בתקופה בא יצא עם הנסיכה דיאנה לאחר שזו עזבה את צ'ארלס ועד למותו לצד מלכת הלבבות הבריטית בתאונת דרכים קטלנית ומשונה במכונית מרצדס S קלאס, שהתרחשה בזמן שהשניים ניסו לחמוק מצלמי פפארצי בפריז בשנת 1997.

    לפני כ-5 שנים אנזו צ'רבולו, חובב רכב ובעל מסעדה מאוסטרליה הגשים חלום ילדות, רכש את הפרארי והעביר אותה לקצה השני של העולם, ב"דאון אנדר", אך שמר על לוחיות הרישוי המקוריות מהממלכה המאוחדת, PLL 10L.
    המכונית, שלא הייתה בשימוש יותר מעשור, הייתה זקוקה לרענון מקיף ורק לאחרונה צ'רבולו השלים את מלאכת השיפוץ.

    5454646

    בסוף אוקטובר המכונית הוצגה לראשונה בתערוכת רכבי האספנות Motorclassica הגדולה באוסטרליה בבניין ה-Royal Exhibition. הדייטונה אמנם לא זכתה בפרסים אך משכה תשומת לב רבה.
    לאחר התערוכה צ'רבולו הבחין שלפרארי יש בעיה באלטרנטור והחליט להעביר את הרכב למוסך.

    בלילה שבין שישי לשבת, הגנבים, שככל הנראה ידעו בדיוק מה נמצא מאחורי דלתות המוסך, הגיעו למקום עם רכב גדול ונגחו בשעריו. כאמור, בתוך פחות מ-4 דקות הם נעלמו מהמקום עם שתי מכוניות הפרארי.
    כמה שעות לאחר הגנבה המשטרה המקומית קיבלה דיווחים על פרארי 328 החונה ברחוב במרחק של כ-4 קילומטרים מהמוסך, אך עד שהשוטרים הגיעו למקום המכונית נעלמה. דיווחים על הדייטונה היוקרתית טרם התקבלו.

    צ'רבולו פנה בקריאה נרגשת לציבור: "הדייטונה לא הייתה עוד לבנה בקיר, אני לא מולטי מיליונר, אין לי אוסף של מכוניות ספורט, הפרארי הייתה היחידה והחלום שלי. גדלתי ליד מכוניות כאלה – אבי היה מכונאי רכב שכיר שעבד במוסך של רכבי ספורט, ותמיד חלמתי על היום בו אוכל לקנות מכונית כזו, השקעתי בה את הכל".

    עוד על פרארי ב-TheCar:
    הצעיר ששרף את הפרארי שלו
    יבואנית פרארי מכרה 35 מכוניות, והפסידה שלושה מיליון שקלים
    אסור לפספס: פרארי מורידה חלק עליון

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הלוואי שהיית כאן: הפרארי שהייתה שייכת לרוג'ר ווטרס נגנבה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.