• Ad
  • הכל נשאר במשפחה: פורשה הביסה את אאודי ב-24 השעות של לה מאן

    פורשה בשני המקומות הראשונים ואאודי במקום השלישי והרביעי בסיכומו של מירוץ דרמטי. תקלות לא מוסברות גרמו לחלקי גוף של אאודי להתנתק ממקומם
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פורשה קטעה היום רצף ניצחונות בן חמש שנים של אאודי במירוץ הסיבולת החשוב ביותר בעולם – 24 השעות של לה מאן, כאשר נטלה את שני המקומות הראשונים בסיומו של מירוץ מותח מאד.

    עבור פורשה, אשר חזרה ללה-מאן בשנה שעברה וכבר אז הראתה לאאודי שהיא רצינית, מדובר בניצחון ראשון מאז שנת 1998, אבל גם בשיא ניצחונות של כל הזמנים (עם 17 ניצחונות מאז ומעולם).

    אאודי פתחה את המירוץ טוב עם שלוש מכוניות ה-R18 היביריד שלה, אבל מהר מאד החל מזלה להשתנות. מכונית מספר 8 (לוקאס די גראסי, לואיק דובאל ואוליבר גארביס) התרסקה כבר בתחילת המירוץ כאשר דובאל התנגש במכונית GT ונאלץ לבלות שתי דקות במוסך.
    זה השאיר את הזירה למכונית מס' 7 של אאודי (מרסל פאסלר, אנדרי לוטרר ובנואיט טרלוייר) אשר נלחמה בפורשה 919 היבריד מס' 17 (טימו ברנארד, מארק וובר, ברנדון הארטלי) לאורך רוב הלילה, עד שתאונה קלה גרמה לה לאבד חלקי גוף ולהפסיד שמן – מה ששלח גם אותה לגראז'.

    במהלך הלילה עוד ניסה הצוות של אאודי מס' 9 (פיליפ אלבוקירק, מרקו בונאנומי ורנה רסט) להוביל מרדף אחרי מכוניות 17 ו-19 (נהג הפורמולה 1 ניקו הולקנברג, ארל באמבר וניקולאס טאנדי) שהחלו פותחות פער, אבל גם זו יצאה מן התמונה עם צרות בגל ההינע הקדמי.

    שתי טעויות נהיגה דומות, של שני נהגים שונים (יאני ולייב), שלחו את פורשה מס' 18 (רומן דומא, ניל יאני ומארק לייב) פעמיים (באותו מקום) אל הצמיגים ומשם לתיקונים במוסך, אבל בסופה של יממה הצליח הצוות הזה לשמור על המקום החמישי.

    יחסי הכוחות על המסלול התבררו כבר בשעות הבוקר המוקדמות כאשר מכוניות 17 ו-19 של פורשה החלו להגדיל בהדרגה את הפער בחוליית החוד, והפעם לא יכלו אנשי אאודי לבנות על תקלות של הרגע האחרון בפורשה, ונאלצו לראות אותן חוצות את קו הסיום במקומות אחד ושניים.

    A154298_medium

    דווקא אנשי אאודי סבלו מתקלות לא מוסברות – חלקי גוף שהתרופפו לראשונה מעולם במכוניות שלהם, והצוות של טויוטה מס' 2 (וורץ, סראזין וקונוויי) ניצל את התקלה של אאודי 7 והתברג במיקום השישי.

    בסיכום 24 השעות חוללה פורשה את המהפך שלה, אאודי נאלצה להסתפק במקומות 3 ו-4, ובהמשך השדה דורגו פורשה, טויוטה, אאודי, טויוטה, ושתי מכוניות של ניסאן שמורצות על-ידי קבוצות פרטיות.

    לתוצאות המפורטות

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.