• Ad
  • שנה אחרי ש"מיני" חשפה קונספט מרהיב לרודסטר חדשה, בחברה מאשרים שהסופרלגרה בדרך לייצור. המיני הראשונה ללא קשר ברור למיני המקורית תשאוב הרבה השראה מרכבי ספורט בריטיים קלאסיים ותנסה לאתגר את ה-MX-5 של מאזדה, המחזיקה כבר שנים בתואר הרודסטר הנמכרת בעולם
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מיני סופרלגרהקצת יותר משנה אחרי שמיני חשפה ב- Concorso d'Eleganza Villa d'Este באיטליה דגם קונספט מרהיב למכונית ספורט דו מושבית פתוחה ולאור התגובות הנלהבות שקיבל, מקורות מדווחים כעת שהמיני סופרלגרה תגיע ליצור סדרתי ותתחרה ברודסטר המצליחה בעולם, מאזדה MX5 ובפיאט 124 ספיידר החדשה (המבוססת על המיאטה) שתמונות ריגול ראשונות שלה תחת הסוואה כבדה נחשפו לאחרונה.

    הרודסטר החדשה צפויה לשמור על קשר ברור לדגם הקונספט והיא למעשה תהיה המכונית הראשונה עם סמל מיני שתבעוט בעיצוב האייקוני של המותג.

    כזכור, את הקונספט עיצבו בסטודיו האיטלקי "טורינג סופרלגרה" הממוקם במילאנו ואחראי, בן היתר, על עיצוב האלפא רומיאו דיסקו וולנטה.
    בשונה מכל מיני אחרת, הסופרלגרה תציג יציבה נמוכה וחרטום ארוך, שמשה קדמית בעלת מסגרת דקה בזוית חדה וישבן סופר סקסי עם בליטות במקומות הנכונים, כנפון ספליטר על תא המטען בהשראת היגואר D-טייפ האייקונית ויחידות תאורה אחוריות המעוצבות בצורת דגל הממלכה המאוחדת.

    מתחת למעטפת הרודסטר המרהיבה של מיני תהיה פחות פורצת גבולות ולמעשה תתבסס על הגרסה המקוצרת של פלטפורמת UKL המודולרית של ב.מ.וו שמשמשת גם את המיני האצ'בק, מה שאומר שהמנוע בחזית יוצב לרוחב התא ובשונה משתי המתחרות העיקריות שלה וממכוניות ספורט בריטיות קלאסיות, הסופרלגרה תהיה מצוידת בהנעה קדמית.

    מיני סופרלגרה

    בשלב זה עדיין מוקדם לדבר על הספקים וביצועים אך ניתן לשער שהסופרלגרה תוצע בכמה רמות הספק, מגרסת קופר עם 134 כ"ס לגרסת ג'ון קופר וורקס עם 227 כ"ס.
    כמו כן, כך על פי מקורות בחברה, תוצע גם גרסת קצה שתצויד בהנעה כפולה ובמערכת היברידית המבוססת על מכללי הב.מ.וו i8. עם זאת, בניגוד ל-i8 בה המנוע החשמלי אחראי על הנעת הגלגלים הקדמיים ומנוע הבנזין על האחוריים, בסופרלגרה המנוע החשמלי ימוקם מאוחר ויהיה אחראי על החלק המהנה שבהנעה.

    מיני סופרלגרה

    בראיון ל"אוטוקאר" הבריטי, פיטר שוורצנבאוור, הבוס של מיני, הסביר שבחברה לא רואים בסופרלגרה תחליף לדגמי הקופה והרודסטר המבוססים על המיני האצ'בק אלא מכונית ספורט רצינית על כל המשתמע מכך.
    שוורצנבאוור צינן מעט את ההתלהבות כשהסביר שבשלב זה מועצת המנהלים של ב.מ.וו עדיין לא נתנה את האור הירוק לדגם, אך ציין שהתגובות הנפלאות להם זכה הקונספט ולחץ של גורמים רבים במיני גורמים לו להאמין שבקרוב מאוד תתקבל החלטה בכיוון הנכון ושלדעתו דגם כזה יתרום לחיזוק מעמדו של המותג.

    בכל מקרה, על אף שההחלטה בנדון צפויה להנתן בקרוב, על פי הערכות הסופרלגרה תגיע לשווקים רק ב-2019.

    עוד ב-TheCar:
    המיני החזקה בהיסטוריה הגיעה לישראל
    מיני הפכה למקסי: קלאבמן החדשה היא הגדולה בין דגמי מיני

     

     

    מיני סופרלגרה

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    היפהפיה נטולת החלק העליון של מיני בדרך לייצור

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.