• Ad
  • סקודה יטי מלפנים
    סקודה החלה בשיווק יטי המחודש. עיקרי השינוי: אבזור עשיר מבעבר והוזלת מחיר הגרסאות האוטומטיות. מחיר הגרסה הידנית התייקר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    'צ'מפיון מוטורס', יבואנית סקודה החלה בשיווק גרסה מחודשת של היטי. מחיר הגרסה הידנית התייקר בעוד הגרסאות האוטומטיות הוזלו.

    כחצי שנה לאחר שהוצג לראשונה בתערוכת פרנקפורט (ספטמבר 2013) מגיע אלינו סקודה יטי המחודש. השינוי המרכזי והבולט מתבטא ביישור קו עם השפה העיצובית החדשה של סקודה ועיקרה נטישת מבנה ארבעת הפנסים הייחודי בחזית ומעבר למראה שמזכיר יותר את שאר דגמי המותג. השינויים בתא הנוסעים אינם מהותיים וכוללים עיצוב שונה לגלגל ההגה (בסגנון האוקטביה החדשה), דיפונים שונים ורשימת אבזור ארוכה מבעבר.

    לצד שינויים קוסמטיים אלה הודיעה סקודה בתערוכת פרנקפורט על יצירת 2 חבילות עיצוב/אבזור ליטי: גרסת ‘אאוטדור’ (Outdoor) שכוללת משטחי צד כהים (בדומה לגרסה היוצאת שנמכרה גם במחוזותינו) וכן פגושים בולטים ומראה קשוח יותר, וגרסה עירונית בצבע אחיד ופגושים וחישוקים שונים. סקודה יטי ישווק בישראל רק בגרסת האאוטדור בעל המראה הקשוח יותר.

    במסגרת מתיחת הפנים סקודה לא עדכנה את מנועי היטי, כך שנמשיך לקבל את המנועים המוכרים מתוצרת פולקסווגן. ההיצע כולל מנוע טורבו-בנזין בלבד בנפח 1.2 (105 כ"ס), 1.4 ליטר (122 כ"ס) ו-1.8 ליטר (153 כ"ס). שני המנועים הבסיסים ישודכו לתיבת אוטומטית רובוטית כפולת מצמד בעלת שבעה הילוכים ואילו המנוע הבכיר יצע בשילוב תיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמד בעלת שישה הילוכים. כמו בעבר, תיבה ידנית תוצע בשילוב מנוע 1.2 ליטר בלבד ורק גרסת ה-1.8 ליטר תוצע עם הנעה כפולה.

    במסגרת העדכון שופרה רשימת האבזור שמעתה כוללת: מחשב דרך (שלא היה בגרסאות הבסיס בעבר), מערכת מולטימדיה מקורית עם צג מגע, קישורית בלוטות', בקרת אקלים מפוצלת חישוקים קלים (16 אינץ'), 7 כריות אוויר ועוד. רמת אבזור 'אלגנס' המצוידת יותר כוללת בנוסף: מערכת חנייה אוטומטית, בקרת שיוט, 9 כריות אוויר, שמשות כהות, חישוקי 17 אינץ', פסי גגון ועוד.

    מחירי הגרסאות המעודכנות והאוטומטיות של היטי הוזלו במעט בעוד הגרסה הידנית התייקרה. סקודה יטי 1.2 ליטר ידנית תוצע במחיר של 129,000 שקלים (התייקרות של 6,500 שקלים). הגרסה האוטומטית עם מנוע זה תוצע במחיר של 139,000 שקלים (הוזלה של 2,500 שקלים) או 145,000 שקלים עבור רמת האבזור הגבוהה (הוזלה של 7,000 שקלים). גרסת ה-1.4 ליטר תשווק בישראל רק ברמת הגימור הגבוהה ומחירה 159,000 שקלים (הוזלה של 7,000 שקלים). גרסת ה-1.8 ליטר תשווק בהמשך השנה ומחירה טרם פורסם.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    החל שיווק סקודה יטי המחודש

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.