• Ad
  • הזולה ביותר בישראל: שברולט ספארק

    שברולט ישראל משיקה גרסה חדשה לספארק במחיר של 55,000 שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יוניברסל מוטורס, יבואנית שברולט לישראל, השיקה היום את המכונית הכי פחות יקרה בישראל: גרסה חדשה לשברולט 'ספארק' עם תג מחיר של 55,000 ש"ח בלבד.

    שברולט ספארק הושקה בישראל בתחילת 2011 ושווקה מאז רק בגרסה אחת, עם מנוע בנפח 1.2 ליטר ותיבת הילוכים ידנית. כעת מצרפת היבואנית להיצע המקומי גרסת מנוע בנפח 1.0 ליטר ותיבה ידנית, עם תג מחיר רשמי של 55,000 שקלים שממצב אותה כמכונית הזולה ביותר אשר מוצעת בישראל ללא מבצעים.

    חברת 'מכשירי תנועה', יבואנית 'סוזוקי', הוזילה אמנם את 'אלטו' באמצע אוגוסט וקבעה את מחיר הגרסה הידנית שלה על 52,000 שקלים, אלא שאצלם מוגדר המחיר כמחיר מיוחד לתקופה מוגבלת, עד לערב ראש השנה (למרות שמבדיקה שערכנו המבצע עדיין נמשך).

    כל עוד שמכשירי תנועה לא מכריזה שמחירה של 'אלטו' הוא מחיר מחירון רשמי, להבדיל ממחיר מבצע, נוטלת שברולט 'ספארק' את תואר המכונית הכי פחות יקרה בישראל.

    מנוע ה-1.0 ליטר של ספארק מפיק 68 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית בעלת חמישה הילוכים. הוא מאיץ את המכונית ל-100 קמ"ש תוך 15.3 שניות ולמהירות מרבית של 152 קמ"ש (לעומת 12.7 שניות ו-164 קמ"ש בגרסת ה-1.2 ליטר). צריכת הדלק המוצהרת היא 20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת – נתון זהה לגרסת ה-1.2 ליטר.

    המכונית החדשה מוצעת ברמת גימור אחת (LS) שכוללת: מערכת שמע מקורית קוראת MP3, חיבור USB, בלוטות' ושש כריות אוויר. יחסית לגרסת ה-1.2 חסרים מספר פרטי איבזור, למשל: רק לנהג יש פתיחת חלון חשמלית (לעומת ארבעה בגרסת ה-1.2), ישנם רק ארבעה רמקולים (לעומת שישה), חישוקי 13 אינץ' (לעומת 14 אינץ'), ונעדרים גם מאפרה ומצת.

    יבואני שברולט מדגישים במסע הפרסום שלהם את העובדה שספארק היא מכונית המיני היחידה שמציעה שלושה מקומות ישיבה מאחור, לעומת שניים אצל כל מתחרותיהם.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.