• Ad
  • הזוג המוזר: מה קורה כשסובארו DL וחיפושית מתאחדים

    זאת סובארו? חיפושית? לא, זאת סובארפושית! בחור מפלורידה התלבט בין שיפוץ של שתי קלאסיקות מוטוריות ולבסוף החליט לשלב בין שתיהן. התוצאה, איך נאמר בעדינות, מעניינת
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מתלהבים מזקנות ובעוד שעד לפני לא יותר מדי זמן כל מי שמלאו לה יותר משני עשורים נחשבה לגרוטאה חסרת חן שעשתה את שלה, כיום יש מי שדואגים לשמר ולטפח מכוניות ישנות.
    יש כאלה שמגשימים את חלום הילדות ובהתאם לתקציב לרוב מייבאים ממעבר לים את מכונית הספורט או היוקרה שכיכבה בחלומות המוטוריים שלהם כשהיו צעירים, ויש מי שדווקא מעדיפים את האייקונים הארץ ישראליים, המכוניות שהם גדלו עליהן והיו סופר פופולריות כאן לפני אי אלו עשורים ומאז כמעט נכחדו.

    בעוד שבקרב חברי הקבוצה הראשונה אנו פוגשים כאן מכוניות כמו קורבט, מוסטנג, מרצדס, פורשה ואפילו כמה רכבי פרארי, אצל חובבי הארץ ישראליות מככבים דגמים עממיים שאהובים על אספנים מכל העולם כמו פולקסווגן חיפושית, לצד דגמים עם זיקה ייחודית כמו סוסיתא וכמובן המכונית הלאומית – סובארו ליאונה, או בכינוייה כאן "DL" .

    עוד ב-TheCar:
    זה מה שקורה כשמשתילים מנוע עם 800 כ"ס בחיפושית
    בחזרה לשנות ה-80: מצאנו סובארו במצב מושלם
    שלום לדינוזאור: ניסאן נפרדת מהטסורו אחרי 24 שנים

    משום שרכבים מקבוצה זו, לפני שיפוץ, לא עולים יותר מדי, יש לא אספנים שרוכשים מלוא החופן גרוטאות בתקווה שיום אחד הם ישפצו אותן.
    אבל לא לכולם יש את הזמן לעשות זאת או המקום לאחסן את כל הרכבים הללו ואין ספק שיותר נכון והגיוני להתמקד בפרויקט אחד בכל פעם.

    אם אתם עדיין ממש מתקשים להחליט בין קלאסיקה גלובלית לקלאסיקה ישראלית, אתם יכולים גם ללכת על פתרון משולב כמו זה של בחור מפלורידה שהחליט – אנחנו מקווים שאתם יושבים – לאחד בין הפרונט של סובארו ליאונה משנות ה-80' (ברמת הגימור GL) לאחוריים של חיפושית קלאסית.

    על אף ששידוך כזה נשמע כמו משהו שקרה במצב תודעה מעורפל אחרי שתיית יותר מדי בירות ומפגש עם מסור דיסק ורתכת, אנחנו חייבים לציין כי במקרה זה לא נראה שמדובר בשיגעון רגעי אלא בפרויקט מושקע מיוחד שבין היתר כולל 2 מנועים – קדמי מתוצרת סובארו שמניע את הגלגלים הקדמיים ואחורי מקורר אוויר של חיפושית שמניע את האחוריים.

    יתרה מזאת, נקודת החיבור בין שני המרכבים, הרבוע של הסובארו והמעוגל של החיפושית, לא נמצאת בנקודת השקה פשוטה אלא באמצע תא הנוסעים, בקורה B שמאחורי הדלתות הקדמיות השייכות יחד עם הפרונט, הדשבורד והשמשה הקדמית לסובארו לבין הגג, ההחלונות, המושב האחורי, הכנפיים והפגוש האחורי השייכים לחיפושית.

    אנו עדיין קצת מתקשים להבין מה בדיוק גרם למישהו להשקיע עשרות רבות אם לא מאות שעות עבודה בפרויקט ההזוי הזה, אך אם אתם חיים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ה"סובארפושית" יכולה להיות שלכם משום שבימים אלה היא מוצעת למכירה בקרייגסליסט בתמורה ל-7,000 דולרים.

    בכל מקרה, גם אם היצירה הלא שגרתית הזו ממש עושה לכם את זה, לארץ לא תוכלו לייבא אותה מאחר שכאן במחוזותינו יש תקנות דרקוניות שלפיהן גם פילטר אוויר פתוח נחשב לשינוי מבנה מסוכן ואסור.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.