• Ad
  • הונדה תכסח את הדשא ביותר מ-200 קמ"ש

    אחרי שקבעה ב-2013 שיא מהירות חדש למכסחות דשא, הונדה חוזרת עם ה-Mean Mower Mk2 שיהיה חזק יותר ובעיקר מהיר יותר על מנת לשבור שוב את שיא גינס בתחום ולזכות בתואר אותה איבדה החברה ב-2015 ליצרנית מכסחות אוסטרית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לפני קצת פחות מ-5 שנים הונדה הדהימה את עולם כיסוח הדשא כשהציגה את ה- Mean טרקטורון מכסחת דשא על סטרואידים עם מנוע אופנוע בנפח 1,000 סמ"ק המפיק 109 כ"ס, האצה למהירות תלת ספרתית במחוזות של רכבי פורשה בתוך 4 שניות, מהירות מרבית של כ-190 קמ"ש וכמובן יכולת מרשימה מאוד לכסח דשא (במהירות של עד 25 קמ"ש) בקצב כפול מכל טרקטורון מכסחה אחר בסביבה.
    על אף שאין ספק שה- Mean של הונדה ללא ספק יצק תוכן חדש באחד הכלים המוטורים המשעממים בתבל, הוא כמובן לא הגיע ליצור סדרתי ונבנה בשיתוף קבוצת המרוצים Team Dynamics המכינה את מכוניות הונדה לאליפות בריטניה למכוניות תיור (BTCC) במיוחד כדי לקבוע שיא גינס חדש למכסחות דשא.

    עוד ב-TheCar: 
    צפו: שיא גינס חדש לנסיעה על שני גלגלים
    סבתא זפטה: צפו בקלנועית המהירה בעולם
    אגדת דשא: הונדה משיקה מכסחה רובוטית TYPE R

    הונדה אכן קבעה עם ה- Mean שיא חדש וזכתה להרבה חשיפה תקשורתית. החשיפה כנראה גרמה לחברת ציוד החקלאות והגינון האוסטרית viking , המייצרת אף היא סוגים שונים של מכסחות דשא וטרקטורוני מכסחה, לייצר כלי כיסוח דשא אפילו אימתני יותר שצויד בלא פחות ממנוע וי 8 של שברולט קורבט עם 400 כ"ס שדחף את המכסחה האוסטרית למהירות של 215 קמ"ש.


    עם זאת יש לציין שבניגוד ל- Mean אשר שמר לפחות מבחינה חיצונית על דמיון ממשי לטרקטורון כיסוח סדרתי מדגם HF2620 עליו הוא התבסס, המכסחה האוסטרית, על אך שכללה גם מנגנון מלא לקיצוץ דשא כנדרש על מנת לקבל הכרה בספר השיאים של גינס, נראתה יותר כמו מכונית מרוץ ננסית עם שלדת צינורות בולטת, כלוב התהפכות ומתלים וגלגלים בולטים.
    כעת מתברר שבהונדה לא נשארו אדישים לאובדן התואר ה"מאוד חשוב" נזה ובימים אלה החברה היפנית וסדנת המרוצים הבריטית שבנתה את מכסחת הדשא האימתנית הקודמת עובדים על Mean Mower Mk. 2 שיהיה חזק יותר ובעיקר מהיר מספיק כדי לזכות שוב בתואר הנכסף.
    ה – Mk. 2יהיה מבוסס על הדגם העדכני של מכסחת הדשא של החברה (HF2622), ויכלול מנוע מאופנוע הספורט CBR1000RR של החברה המפיק 189 כ"ס והכוח יעובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת 6 הילוכים סיקוונסיאלית.
    למרות הדמיון הוויזואלי לדגם ביצור סדרתי, מעבר למנוע האופנוע, גם הפעם,מתחת לפני השטח מכסחת הדשא עברה שדרוג משמעותי הכולל שלדת צינורות עשויה מתכות מיוחדות ומערך מתלים והיגוי מתקדמים.
    אמנם מבחינת הספק ה- Mean Mower Mk. 2 רחוק מאוד מהכלי של VIKING עם מנוע הקורבט הענק אך בהונדה מאמינים שעם משקל עצמי נמוך משמעותית של כ-200 ק"ג – המעניק לטרקטורון הכיסוח יחס משקל במחוזות של מכוניות על ומערכת העברת כוח יעילה יותר, המאפשרת ל-MK2 להאיץ למהירות תלת ספרתית בתוך פחות מ- 3 שניות, ג'סיקה הוקינס, אלופת בריטניה במרוצי קארטינג ומתחרה בליגת מיני צ'אלנג, תוכל להשתלט על מכסחת הדשא הפראית ולהאיץ אותה למהירות של מעל 215 קמ"ש שתאפשר להחזיר את השיא להונדה.
    אתם יכולים להיות רגועים, אנחנו נהיה כאן כדי לדווח.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.