• Ad
  • בניסאן החליטו שאין מקום לשלוש מכוניות קטנות בפלח השוק של סופר-מיני, ולכן יפסיקו את ייצורה של 'נואט' ויתמקדו ב'מיקרה' וב'ג'וק' החדשים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ייצורו של 'נואט', אחד הדגמים הייחודיים והמעניינים של ניסאן באירופה, ייפסק במהלך השנה הבאה עם השקת דגמים חדשים שיחליפו את 'מיקרה' ואת 'ג'וק'.

     

    ניסאן נוט אתר THECAR

     

    מגזין הרכב הבריטי הנחשב 'אוטוקאר' מדווח שניסאן מתכננת לחסל את הדגם הזה במהלך קיץ 2017 ולהחליפו בעיקר על-ידי הדור החמישי של 'מיקרה', וזאת מכיוון שמנהלי השיווק של החברה היפנית לא מוצאים היגיון בייצור ומכירה של שתי מכוניות קטנות בפלח השוק 'B' (סופר-מיני) אשר מתחרות בפועל על אותם קונים.

    דובר ניסאן אישר למעשה את הדברים ומסר לאוטוקאר ש: (מכירות) ה'נואט' יימשכו לעת עתה אך יופסקו בהדרגה עם השקתה של מיקרה החדשה בתאריך שטרם נקבע".
    מנכ"ל ניסאן בריטניה, ג'ים רייט, מסר למגזין ש: "למרות שמיקרה הנוכחית תומחרה יותר כמכונית 'מיני' מאשר כמכונית 'סופר-מיני' זה יהיה לא יעיל (מבחינתנו) להמשיך עם שלושה דגמים במקום שניים, ולכן ההיצע שלנו בקטגוריה זאת יכלול את 'מיקרה' ואת 'ג'וק' – מפני שאנחנו יותר יעילים בבניית ושיווק שני דגמים אלה".

    'נואט' היא מכונית סופר-מיני במבנה מונובוקס אשר מתחרה במכוניות דוגמת טויוטה יאריס 'ורסו', והיא עברה מתיחת פנים משמעותית בשנת 2012 ומתיחה פחות דרמטית ב-2014. בישראל לא זכה הדגם הזה להצלחה למרות יתרונותיו הפונקציונליים.

    שלושת הדגמים, שמבוססים על פלטפורמת הסופר-מיני הפשוטה יותר של רנו-ניסאן (פלטפורמת "V"), מיוצרים כיום בבריטניה עבור כלל מערב אירופה, אולם רק ג'וק ונואט יובאו אלינו משם. מיקרה ה"ישראלית" מיוצרת עבורנו בהודו.

    מכירותיה של מיקרה היוצאת מאד מאכזבות באירופה מבחינת ניסאן: לעומת כ-153 אלף מכוניות שמכר הדגם הזה בשנת 2005 הן התדרדרו ל-66,000 יחידות בלבד בסיכום השנה שעברה, וזאת בשוק אירופאי שמוכר כ-3.5 מיליון מכוניות בקטגוריה הרלבנטית.

    אחת הסיבות לחוסר הצלחתה של מיקרה הם הממדים הצנומים שלה אשר מציבים אותה יחד עם מיצובישי ספייס סטאר על הגבול שבין קטגוריית ה'מיני' וה'סופר מיני', אולם מצב זה משתנה כעת מקצה לקצה עם 'מיקרה' החדשה אשר הושקה בתערוכת פריז.

    לעומת הדגם היוצא, אשר מבוסס על פלטפורמה מיושנת והושק במקור לפני 13 שנים (אך עבר מאז מספר מתיחות פנים), מיקרה החדשה מבוססת על פלטפורמת CMF-B שעליה בנויה רנו קליאו (ועליה ייבנה גם מחליפו של 'ג'וק' הנוכחי) ומתאפיינת בעיצוב מודרני ומאד ייחודי.

     

    הוצגה בתערוכת פריז: ניסאן מיקרה דור חמישי
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הג'וק נכנס ב'נואט': ניסאן מפסיקה את ייצור הדגם

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.