• Ad
  • תקלות אופייניות ברכב
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מנהלי סניפי הצפון והדרום באיגוד המוסכים מנסים לפצל קבוצת מוסכים מן האיגוד, ולגבות דמי חבר. יו"ר האיגוד: "הכינוס אינו חוקי מאחר והשניים הקימו עמותה חדשה שנחזית לעמותה המייצגת את איגוד המוסכים במסגרתה הם גובים דמי חבר"

    האם אווירת הבחירות אליה הוכנסה המדינה, או חילוקי דיעות ומאבקים ממושכים בתוך איגוד המוסכים בין הנהלת האיגוד לבין סניפי הצפון והדרום, מובילים את האיגוד הוותיק לפיצול?

    בשבוע שעבר החליט אבי אורן, יו"ר סניף הצפון של האיגוד, ככל הנראה בתמיכת יו"ר סניף באר שבע והדרום, להפעיל מחדש את השלוחה הצפונית לאחר שזו נסגרה – לטענתו – על-ידי יו"ר האיגוד רונן לוי.

    המאבק בין יושבי ראש שלוחות הצפון והדרום לבין יו"ר האיגוד נמשך מזה זמן רב, ובמסגרתו נטען כנגד לוי כי התגלו אי סדרים כספיים באיגוד וכי הוא לא מנהל את האיגוד בשקיפות הראויה. עוד נטען שהיועצת המשפטית של האיגוד, עו"ד אינגריד הר אבן, משמשת גם כעו"ד של היו"ר בענייניו הפרטיים.

    המועצה הארצית של איגוד המוסכים, אשר נבחרת אחת לחמש שנים, מונה 37 חברים ומספר זה נקבע בהתאם למספר המוסכים בכל מחוז. למחוז תל-אביב והמרכז, שבראשו עומד משה סומך, יש את הייצוג הנרחב ביותר במועצה, עם 19 חברים.
    מחוז חיפה והצפון, שבראשו עומד אבי אורן, ממנה 12 חברי מועצה, מחוז הדרום, שבראשו עומד יצחק זילברמן, ממנה 4 נציגים ואילו למחוז ירושלים, שבראשו עומד רונן לוי, ישנם שני נציגים. בחירתו של רונן לוי ליו"ר האיגוד נובעת מקואליציה של מחוז המרכז ומחוז ירושלים.

    בבחירות האחרונות טענו אורן וזילברמן כנגד זיופים כביכול של ייפויי כח שבאמצעותם ניתן לבחור, אולם תוצאות הבחירות נבדקו ואושרו. בעקבות כך החלו חילופי השמצות קשים בין הצדדים, בין השאר בדואר אלקטרוני ובפייסבוק, בניסיון להדיח את רונן לוי מתפקידו ולהפקיע מידיו סמכויות.
    מקורביו של אורן טוענים שלנוכח טענות שנשמעו במסגרת זו כלפי היו"ר הוא הורה לסגור את משרד האיגוד בחיפה.

    בשבוע שעבר, ככל הנראה בתמיכת 15 בעלי מוסכים מהצפון, החליט אבי אורן לפתוח מחדש את הסניף אשר נמצא בבניין ששייך לאיגוד המוסכים הארצי. אורן אף כינס ישיבת מועצה ובה התקבלה החלטה להפחית את דמי החבר בפלג הצפוני של האיגוד מ-1,600 שקל ל-1,200 שקל לשנה.

    בתגובה לצעדים אלה פרסם רונן לוי הודעה שמגדירה אותם כ"נסיון נואל של קבוצה קטנטנה להשתלט על משאבי האיגוד, תוך ניסיון להטעות את בעלי המוסכים בהצגת נתונים שקריים. זו הפעם השביעית בה השניים מנסים להדיח את יו"ר האיגוד וגם הפעם הם לא יצליחו כמו שגם הניסיונות הקודמים שלהם להדיח את היו"ר נכשלו".

    עוד כותב לוי בהודעתו ש"הכינוס שערכו (יו"ר של הפלגים הצפוני והדרומי – ב.ב.) אינו חוקי מאחר והשניים הקימו עמותה חדשה שנחזית לעמותה המייצגת את איגוד המוסכים במסגרתה הם גובים דמי חבר.
    מועצת האיגוד קבעה כי לא ניתן להיות בעל תפקיד יו"ר בשתי עמותות ועל כן אינם מיצגים את איגוד המוסכים. העובדה שרק מעט בעלי מוסכים הצטרפו לעמותה החדשה אומרת שחברי איגוד המוסכים מבינים את התרגיל ומביעים אמון ביו"ר האיגוד רונן לוי.

    העובדות הנכונות הן כי סניף באר שבע פועל כרגיל ואילו הסניף בצפון נסגר על ידי יו"ר הסניף אבי אורן, שאף פיטר את הפקידה וסרב לקלוט אחרת במקומה. איגוד המוסכים הוא האיגוד המקצועי שגובה את דמי החבר השנתיים הנמוכים ביותר מבין איגודי המעסיקים בארץ… העובדה שרק מעט בעלי מוסכים הצטרפו לעמותה החדשה מעידה שחברי איגוד המוסכים מבינים את התרגיל, ומביעים אמון ביו"ר האיגוד רונן לוי" – נכתב בהודעה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    האם מסתמן פיצול באיגוד המוסכים?

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.