• Ad
  • גרסת כניסה חדשה לוולוו V40: החל מ-160 אלף ש"ח

    וולוו משיקה בישראל גרסה מוזלת למכונית הקומפקטית שלה, עם מנוע טורבו-בנזין חדש בנפח 1.5 ליטר ורמת אבזור זהה לגרסת ה-T4
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    גרסאות כניסה למכוניות קומפקטיות יוקרתיות כמו ב.מ.וו. סדרה 1 ומרצדס A קלאס הן בין מנועי הצמיחה החזקים של שוק היוקרה, וגם אם הן לאו דווקא הגרסאות שמוכרות בסופו של דבר – יש לתג המחיר שלהן כח משיכה שמביא אל האולמות לקוחות שלא שקלו לפני כן לרכוש מותג יוקרה.

     

    Volvo V40 R-Design - model year 2016

     

    כעת מצטרפת גם וולוו למשחק, עם גרסת בסיס חדשה ל-V40 במחיר התחלתי של 159,900 ₪ – כעשרת אלפים ש"ח פחות ממחירה הרשמי של V40 הזולה ביותר עד כה.

    לגרסה החדשה קוראים T3 והיא מונעת באמצעות מנוע ה-1.5 ליטר טורבו במקום מנועי ה-1.6 טורבו וה-2.0 ליטר טורבו של גרסאות ה-T4 ו-T5 היקרות ממנה.

    T3 מחליפה בעולם בהדרגה את T4 שמונעת באמצעות מנוע שמקורו בפורד פוקוס, ואשר משודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים – זכר לימים שבהם וולוו הייתה עדיין בבעלות פורד. בישראל, לפי שעה, יימשך שיווק גרסת ה-T4 במקביל.

    המנוע שמניע את T3 שייך לסדרת המנועים החדשה של וולוו והוא מספק 152 כ"ס ו-25 קג"מ. המנוע מחובר לתיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית בעלת שישה יחסי העברה – ואלה מזניקים את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8.3 שניות, ואל מהירות מרבית של 210 קמ"ש.

    V40 T3 מוצעת ברמת גימור 'קינטיק' שכוללת מפרט זהה לגרסת T4 המקבילה, כלומר שבניגוד לדגמי בסיס אחרים כאן לא נעשה "שנמוך" לאבזור כדי להוזיל את המחיר.

    רשימת האבזור כוללת מערכת שמע מקורית עם דיבורית BT משולבת, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, ציפוי עור להגה ולידית ההילוכים וחישוקים קלים בקוטר 16 אינטש.

    אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר ומערכת התרעת התנגשות עם בלימה אוטונומית עד למהירות 50 קמ"ש.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.