• Ad
  • אינפיניטי Q50 מלפנים
    יבואנית אינפיניטי מתחילה בשיווק גרסת בסיס חדשה עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו. המחיר זול משמעותית מגרסת הכלאיים - הגרסה היחידה שנמכרה עד כה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    קרסו מטורוס, יבואנית אינפיניטי, משיקה גרסת מנוע חדשה ובסיסית בהיצע Q50. לדגם החדש מנוע בנזין מוגדש טורבו והוא ישווק לצד גרסת הכלאיים שמכירותיה בישראל החלו באפריל השנה.

    Q50 החליפה את G37 והייתה המכונית הראשונה של אינפיניטי תחת סימול השמות החדש: Q לדגמי סדאן ו-QX לדגמי פנאי (במקום סימול שונה לכל דגם). היא הוצגה בתערוכת דטרויט 2013 ומבוססת על פלטפורמת קודמתה כשבסיס גלגליה נותר כב-G37 ועומד על 285 ס"מ. שאר המידות לא השתנו מהותית.

    https://www.youtube.com/watch?v=ViE5wwkM8zw

    עד עתה שווקה המכונית בגרסה הבכירה ביותר של היצרנית: כלאיים עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים יחדיו 365 כ"ס. כעת מצטרפת הגרסה הבסיסית בהיצע המותג שלה מנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו שמייצר 211 כ"ס. המנוע משולב (כמו בגרסת הכלאיים) לתיבה אוטומטית בעלת שבעה הילוכים ואפשרות לתפעול מגלגל ההגה, ומפיק ביצועים נאים: תאוצה ממצב עמידה ל-100 קמ"ש ב-7.2 שניות ומהירות מרבית של 245 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 15.4 ק"מ בנסיעה משולבת.

    אינפיניטי בגרסת 2.0 ליטר תוצע בשלוש רמות גימור. הבסיסית ('פרימיום') כוללת מערכות מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8 אינץ', וצג נוסף בגודל 7 אינץ' לשליטה על מערכות המכונית, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג מאחור, בקרת שיוט, תאורת לד, מערכת עצור-וסע ועוד. גרסת הביניים ('פרימיום קומפורט') תוסיף לרשימה מפתח חכם, זיכרונות למושב הנהג לגלגל ההגה ולמראות, חיישני חנייה מלפנים ומאחור, תאורה עשירה יותר ועוד. רמת האבזור הבכירה ('ספורט') תוצע עם מתלים מוקשחים, מושבי ספורט, חישוקי 19 אינץ', מערכת בלימה רגנרטיבית, בקרת סטייה מנתיב ועוד.

    מחירי גרסת ה-2.0 ליטר עומדים על 239, 266 ו-299 אלף שקלים. מחירה של גרסת הכלאיים עם מנוע ה-V6 לא השתנה ועומד על 359,000 עבור רמת גימור 'פרימיום' ו-389,000 שקלים עבור רמת אבזור 'ספורט'.

    יבואנית אינפיניטי תולה תקוות רבות ב-Q50 ובמיוחד בגרסת הכניסה החדשה והזולה ביותר בהיצע המותג. מתחילת השנה ועד סוף אוגוסט מכרה היבואנית 76 מדגמי אינפיניטי בארץ כשבשיחות בעבר העריכו אנשי היבואנית שימכרו עד סוף שנה זו בין 150 ל-250 מכוניות חדשות.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    גרסת בסיס חדשה לאינפיניטי Q50

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.