• Ad
  • ב.מ.וו מציגה: הולוגרמה במקום לוח מחוונים

    לוחות המחוונים בכלי הרכב שלנו נשארו כמעט אותו דבר במשך קרוב למאה שנה, אולם בקרוב הדבר עומד להשתנות. ב-מ.וו מציגה קונספט לתצוגה וירטואלית שתרחף בחלל תא הנוסעים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    SMALL_bmw 125 vs golf gti _0034על אף השינויים הטכנולוגים העצומים בעשורים האחרונים אשר השפיעו באופן ישיר על כמעט על כל תחומי החיים, לוחות המחוונים שמציגים את המידע על מערכות הרכב השונות לא השתנו ועדיין, ממש כמו ברכבים מלפני כמעט מאה שנה, כוללים מספר מדים אנלוגיים.
    לאחרונה יצרני רכב שונים, ממרצדס ואודי בפרימיום ועד פיג'ו ויונדאי בצד העממי יותר של הסקאלה, החלו להחליף את לוחות המחוונים הארכאיים הללו במסכי רזולוציה גבוהה הכוללים שלל אפשרויות תצוגה שונות.

    במקביל גם מערכות הבידור השתכללו וכיום הן שולטות לא רק על נגן המוזיקה והרדיו ומציעות אפשרויות שליטה בחלק ממערכות הרכב וחיבור לרשת.
    עם זאת, ניכר כי למרות ההתקדמות מה שניתן למצוא היום בכלי הרכב הן החדשות של שלשום, במקרה הטוב, של עולם הטכנולוגיה.

    עוד ב-TheCar:
    מסביב לעולם מעדיפים לבן
    7 מועמדות סופיות בדרך לתואר "מכונית השנה"
    תקועים באייטיז? החללית של סובארו יכולה להיות שלכם במחיר מצחיק

    567657678878

    יצרנית הרכב ב.מ.וו החליטה לשנות זאת ותציג בחודש הבא ב-CES, תערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם המתקיימת בלאס וגאס, את ה- HoloActive Touch – קונספט בניחוח עתידני להצגת מידע ושליטה במערכות הרכב השונות בעזרת תצוגת הולוגרמה שתרחף בחלל תא הנוסעים והפעלה של המערכות השונות באמצעות מחוות ידיים חופשיות באוויר ללא צורך ללחוץ על כפתורים או לגעת במסכים.

    מעבר לגימיק, ב.ב.מ.וו סבורים כי תצוגה עילית בקו העיניים של הנהג תאפשר לאוחז בהגה להתמודד עם תפעול מערכות מתקדמות ומידע מהעולם החיצון, כל זאת מבלי להסיר עיניים מהדרך ובעתיד, כשהמכוניות ינהגו בעצמן, דרך תצוגה זו תאפשר ילצור אנטרקציה בין המציאות המתרחשת מחוץ לרכב לצורך קבלת מגוון מידע על פי דרישה.
    הקונספט אמנם נראה כלקוח מסרטי מדע בדיוני אך גרסה פשוטה יותר, ללא הקרנת הולגרמה, של מערכת ההפעלה באמצעות מחוות יד שהוצגה ב-CES לפני שנתיים כבר מצאה את דרכה לייצור סדרתי בסדרה 5 החדשה.
    כמו כן, ב.מ.וו תציג בתערוכה גרסה חדשה, קרובה לייצור, למערכת התצוגה העלית HUD שלה שכעת מסוגלת להקרין על שטח גדול בהרבה מידע ברזולוציה גבוהה ובצבעים מלאים.

    2016-BMWVisionNext100-10

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.