• Ad
  • הדור הבא של הרכב העתידני של ב.מ.וו יהיה חשמלי מלא ויכלול יחידת הנעה שתפיק לפחות 750 כוחות סוס
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    BMW-i_Vision_Future_Interaction_Concept-2016-1280-02ב.מ.וו היא ללא ספק יצרנית הפרימיום האהובה ביותר על חובבי ההגה וזו המקפידה לשמר את חדוות הנהיגה בכל דגם מתוצרתה.
    עם זאת, למרות קהל לקוחות גדול ונאמן שמתקדם מב.מ.וו ל-ב.מ.וו, על אף עליה חדה בביקושים לרכבי יוקרה וביצועים בעשורים האחרונים ובניגוד למתחרותיה אודי, מרצדס ואפילו לקסוס, ב.מ.וו בחרה במודע שלא לעשות את הצעד הבא ולהתקדם למגרש רכבי העל. האם בקרוב הדבר עומד להשתנות?

    דווקא לפני שהפכה לבחירה הטבעית הברורה של חובבי הנהיגה (עם השקת הדור השני של סדרה 3 בשנת 1983) ב.מ.וו ייצרה במהדורה מאוד מוגבלת בין השנים 1978-1981 מכונית על מאוד מיוחדת שענתה לשם M1.
    המכונית עוצבה על ידי ג'וג'ארו, תוכננה על ידי מהנדסים שעבדו בעבר בלמבורגיני וכללה מנוע וי 6 שנבנה על ידי מחלקת הספורט של היצרנית מבוואריה והפיק 277 כ"ס בגרסה הסדרתית ועד 850 בגרסאות המסלול. הביצועים היו מרשימים ביחס לתקופה וגם התגובות להן זכתה ה-M הראשונה היו מצוינות.
    עם זאת, בשנת 1981 הייצור הופסק ללא השקת דור המשך.

    עוד ב-TheCar:
    אלביס פרסלי אולי עזב את הבניין, אבל ה-ב.מ.וו שלו חוזרת בענק
    בקרוב? ב.מ.וו שוקלת לייצר טנדר
    ב.מ.וו חוגגת 100 שנה וחוזה את העתיד


    BMW-i_Vision_Future_Interaction_Concept-2016-1280-04

    בשנת 2008 ב.מ.וו הציגה דגם תצוגה מרשים לציון 30 שנה ל-M1 שלא עבר משלב הקונספט לדגם בייצור סדרתי וכמה שנים מאוחר יותר קברניטי החברה הצהירו כי ב.מ.וו תמשיך להתמקד ביצור מכוניות ספורט-סאלון וכי אין בכוונתה להיכנס לסגמנט האקזוטיות.
    עם זאת, בשנת 2014 ב.מ.וו השיקה את ה-i8 העתידנית ששאבה הרבה השראה עיצובית מדגם התצוגה מ-2008. אך למרות העיצוב המאוד מרשים, לפחות מבחינת ביצועים בקו ישר לא מדובר במכונית על בסטנדרטים של היום ועם 4.3 שניות מאפס ל-100 ומהירות מרבית של 250 קמ"ש היא לא מצליחה לאתגר אף דגם של חטיבת M של החברה.

    מעבר לעיצוב העתידני, ה-i8 מציגה גם יחידת הנעה לא שגרתית המשלבת בין מנוע בנזין צנוע בנפח 1.5 ליטרים ומנוע חשמלי המפיקים ביחד 357 כ"ס, מומנט של 56 קג"מ וטווח נסיעה של עד 500 ק"מ בין טעינות.
    כמו ה-M1 בזמנו, גם ה-i8 זוכה לתגובות חמות אך נראה, במיוחד בעידן בו רכבים חשמליים מלאים של טסלה מציגים ביצועים חמים בהרבה, כי קהל הלקוחות הפוטנציאלי מצפה לדחף משמעותי יותר שיצוק תוכן של ממש למראה הספורטיבי הסופר מתקדם.

    מתיחת הפנים של ה-i8 הצפויה בשנה הבאה לא אמורה להציג שדרוג משמעותי בנתוני ההספק של המערכת ההיברידית, אך על פי דיווחים שונים באתרים מובילים ואמינים ברשת הדור הבא של ה-i8 שיושק בראשית העשור הבא יהיה חשמלי לחלוטין וצפוי בהחלט להכניס את הרכב למגרש של רכבי העל עם הספק של כ-750 כ"ס משלושה מנועים חשמליים שיהיו מסוגלים להגיע לעד 25,000 אלף סיבובים בדקה.
    בזכות מערך סוללות מתקדם הרבה יותר טווח הנסיעה החשמלי בין טעינות צפוי לעמוד על 480 ק"מ ובין היתר ניתן לציין גם הנעה והיגוי לארבעת הגלגלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ב.מ.וו מורידה את הכפפות? הדור הבא של ה-i8 עם יותר מ-750 כ"ס

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.