בקרוב: אינטליגנציה מלאכותית ברכבי יונדאי

הענקית מקוריאה תציג בתערוכת CES בתחילת ינואר עוזרת וירטואלית אישית שתעזור לנהגים לבצע מטלות שונות בזמן נהיגה. החל מ-2019 ברכבים בייצור סדרתי
אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

בקרוב תוכלו לדבר עם היונדאי שלכם ולבקש ממנה לבצע עבורכם מטלות שונות. יצרנית הרכב מקוריאה צפויה לחשוף בתערוכת CES בלאס וגאס בראשית ינואר עוזרת וירטואלית אישית, בדומה ל- Alexa של אמזון, Siri של אפל ו- Google Assistant של גוגל, וזו ככל הנראה תגיע לרכבים בייצור סדרתי כבר בשנת 2019.

העוזרת הוירטואלית תגיב לפקודת ההשכמה "היי יונדאי" ותאפשר למשתמשים להיעזר בה לביצוע שיחות טלפון, שליחת הודעות טקסט, בדיקת מזג האוויר, חיפוש באינטרנט וגם הפעלה של חלק ממערכות הרכב כמו החלונות החשמליים, חלון הגג, מערכת בקרת האקלים ועוד.

ביונדאי מדווחים כי העוזרת הוירטואלית תוכל גם לחזות את הצרכים של הנהג – לתזכר אותו על פגישות קרובות, להציע לו מתי עליו לצאת לדרך ובאיזה נתיבי נסיעה כדאי לו לנסוע על פי מצב התנועה.

העוזרת האישית של יונדאי תוכל לפעול בצורה מסונכרנת עם מערכות נוספות כמו למשל מערכת "בית חכם" וניתן יהיה בזמן נסיעה ברכב לבקש מהמערכת שתפעיל את המזגן בסלון או תדליק את הדוד.

עוד ב-TheCar:
טאטא מפתחת מערכת נהיגה אוטונומית שתתמודד עם הכאוס בהודו
יונדאי ישראל מציגה: מערכות בטיחות מקוריות בכל דגם חדש
הונדה תפתח מכונית עם רגשות

כמו כן, למערכת תהיה יכולת לזהות מספר פקודות במשפט אחד כמו למשל "תגידי לי מה יהיה מזג האוויר מחר ותפתחי את חלון הגג".
במהלך 2018 גרסה ראשונה של המערכת תשולב במספר קטן של רכבים שיעלו על הכביש. הבכורה צפויה להיות בדור הבא של רכב תא הדלק של יונדאי שיושק בדרום קוריאה ומשנת 2019 יונדאי מתכננת לשלב את המערכת בדגמים נוספים שייוצרו בהיקפים גדולים יותר. בשלב זה לפחות העוזרת הוירטואלית החרוצה מבינה ומדברת אנגלית בלבד.

 

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.