• Ad
  • יזם הודי צעיר מבטיח שעל אף שלארצו אין את המסורת ואת התרבות המוטורית של מדינות כמו איטליה, גרמניה או בריטניה, בקרוב גם תת היבשת תעלה על מפת האקזוטיקה המוטורית העולמית עם ה-M-Zero - מכונית על בעיצוב עתידני שתיוצר מחומר חדשני מסיבי פשתן
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    mmm-m-zero-3_1200כשבוחנים את הודו בהקשרים מוטוריים בדרך כלל מדברים על כאוס תחבורתי, על תשתית כבישים עלובה ועל כלי רכב בסיסיים ביותר ללא שום אמצעי בטיחות מתקדמים, אבל מסתבר שהמציאות המוטורית היומיומית העגומה לא הפריעה לפול סרטאק, יזם מקומי צעיר, לייסד חברה בשם "Mean Metal Motors" מתוך שאיפה לייצר בהודו מכוניות על שישימו את תת היבשת על מפת האקזוטיקה המוטורית העולמית.

    אמנם בדרך כלל מכוניות על מגיעות ממדינות עם תרבות מוטורית מפותחת כמו גרמניה, אנגליה או איטליה, אך סרטאק מאמין כי ביכולתו לשנות את הקבעון הזה ולהוכיח לכולם שגם בהודו יודעים לתכנן, לעצב ולייצר מוצר קצה שכזה.
    הדגם הראשון של החברה, ששרטוטי תלת מימד ראשוניים שלו נחשפים כעת, יהיה רכב קופה דו מושבי במראה עתידני והוא צפוי לשאת השם M-Zero.

    את ההשראה לעיצוב דגם הקונספט המוקטן קיבל סרטאק מתוכנית טבע שצפה בה בטלוויזיה ועסקה במפרשן, היצור הימי המהיר ביותר על פני כדור הארץ השוחה במהירות שמגיעה ל-110 קמ"ש.

    עוד על תחבורה בהודו ב-TheCar:
    דור ה-X: טאטא נאנו מתחדשת
    הכירו את ד"ר הכבישים של הודו

    mmm-m-zero-4_1200
    ה-M-Zero יהיה בנוי בעיקר מסיבי פשתן, חומר חדשני שצוות הפיתוח בחברה הצעירה רקח ומתיימר להיות קל יותר וזול יותר לייצור מסיבי הפחמן המוכרים.
    היזם הצעיר מקווה לממן את בניית אבות הטיפוס הראשונים של המכונית על ידי מכירת טכנולוגית סיבי הפשתן ליצרניות לוויינים שעשויות לגלות עניין בחומר החדש.

    על אף שהדרך לרכב בייצור סדרתי עדיין ארוכה, בחברה יודעים לספר שה M-Zero תהיה מצוידת במנוע מרכזי שישלב בין מנוע וי 8 כפול מגדשים למנוע חשמלי בטכנולוגית פלאג אין היבריד אשר ביחד יפיקו יותר מ-500 כ"ס.
    ב- Mean Metal Motors מבטיחים שבזכות השימוש בטכנולוגית סיבי הפשתן, המשקל של ה-M-Zero יהיה נמוך במיוחד ויאפשר להציג ביצועים מרשימים כמו האצה למהירות תלת ספרתית בפחות מ-3 שניות ומהירות מרבית של כ-320 קמ"ש שיעמדו בקנה אחד ואף יעלו על רכבי ספורט קיצוניים כדוגמת פורשה 911 GT3.

    בחברה מקווים לעמוד בלוח הזמנים שהציבו לעצמם ולהציג אב טיפוס ראשון בגודל מלא בשנה הבאה בתערוכת הרכב בפריז בסתיו, ומצהירים על מחיר יעד שיעמוד על בין 120 ל-150 אלף דולר לרכב בייצור סדרתי.

    mmm-m-zero-1_1200

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בוליווד אקספרס: הכירו את מכונית העל של הודו

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.