• Ad
  • ארקטיקאט ווילדקאט 1000 EPS

    ארקטיקאט מתחילה פעילות בישראל

    סמל"ת, יבואנית ארקטיקאט, מתחילה בשיווק רכבי הפנאי של המותג האמריקני. בתפריט חמישה דגמי ווילדקאט (סדרת ה-Side by Side) כשכמובן יש גם דגם עם ארבעה מושבים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת מוטוטראק שבבעלות סמל"ת (יבואנית פיאט, סובארו, אלפא רומיאו, לנצ'יה, אברט ואיווקו), החלה בשיווק רכבי הפנאי של ארקטיקאט (Arctic Cat). תחת חברת מוטוטראק, סמל"ת גם מייבאת את אופנועי גאס גאס.

    ארקטיקאט ששוכנת במינסוטה ארה"ב ונוסדה בשנת 1961, מתמחה בייצור רכבי פנאי SBS (ר"ת: Side by Side), טרקטורונים ואופנועי שלג. כמו רוב מתחרותיה הצפון אמריקניות, עיקר פעילותה מוקד לשוק הצפון אמריקני אבל לפני כמה שנים החלו היצרניות לפזול לשווקים חדשים וכיום ארקטיקאט פעילה בלמעלה מ-30 מדינות בעולם. השוק הצפון אמריקני הוא עדיין השוק הגדול ביותר כאשר ארקטיקאט אוחזת בנתח שוק של 27% כשמדובר בכלי SBS וכ-12% משוק הטרקטורונים.

    סגמנט ה- SBS בישראל עבר עדכון משמעותי בשנה האחרונה. תקנות חדשות הסדירו את רישום הכלים בישראל והגדירו אותם כ"רכב שטח" במקום "טרקטור משא". המשמעות היא שכעת כלים כאלה אינם מורשים לנוע בכביש, אבל מצד שני יותר כלים עונים להגדרה של "רכב שטח" כמו למשל כלי ה-1,000 סמ"ק והכלים המיועדים לארבעה נוסעים.

    מוטוטראק מייבאת חמישה דגמי ארקטיקרט
    ווילדקאט (Wildcat) טרייל 700
    לכלי הנמכר ביותר בחברת ארקטיקט לשנה זו, יש מנוע V-טווין בנפח 700 סמ"ק, 63 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה. כמו לשאר דגמי סדרת ווילדקאט הוא מוצע עם הנעה אחורית או כפולה, דיפרנציאל מרכזי ננעל, בולמי פוקס ודלתות (שבעיקר תורמות לתחושת הביטחון ולשמירה על האיברים שיישארו בתוך חלל התא במקרה של התהפכות). המאפיין המיוחד לדגם הוא רוחבו הכולל העומד על 50 אינץ' (127 ס"מ) – הרוחב המרבי המורשה לנוע בשבילי יער בחלק ממדינות ארה"ב.
    מחיר: 79,000 שקלים.

    ווילדקאט ספורט 700
    לדגם הספורט אותם מאפיינים שיש לטרייל בהבדל בולט אחד: רוחבו 60 אינץ' (152 ס"מ). זרועות המתלה המורחבות מעניקות יציבות משופרת, מהלך מתלה משופר של 31-32 ס"מ (לעומת 25-26 ס"מ). ומרווח גחון עדיף (33 ס"מ לעומת 25.4 ס"מ).
    מחיר: 99,000 שקלים.

    ווילדקאט 1000 EPS
    כשמו, כאן נמצא מנוע V-טווין עם בנפח 1.0 ליטר בהספק מעט מופחת ביחס לשאר דגמי הליטר, 77 כ"ס.
    מחיר: 106,900 שקלים.

    ווילדקאט X1000 EFI
    זוהי גרסת הקצה בסדרת ווילדקאט והיא מוצעת עם אותו מנוע 1.0 ליטר אבל בהספק גבוה יותר: 97 כ"ס. היא מוצעת עם בולמי זעזועים של אלקה (Stage 5) עם מהלך מתלה אחורי של 46 ס"מ וקדמי של 43 ס"מ, וצמיגי 27 אינץ'.
    מחיר: 126,900 שקל.

    ווילדקאט X4 EPS
    בעקבות שינוי התקנות מותרים לייבוא גם דגמי פנאי עם ארבעה נוסעים. לגרסה זו מנוע 1.0 ליטר ומפרט דומה לשל X1000 EFI. אפילו המשקל דומה ועומד על 707 ק"ג.
    מחיר: 137,900 שקל.

    שיווק הכלים בישראל יחל החודש, האחריות תעמוד על שנה, ולדברי אורי להב, מנכ"ל סמל"ת, לראשונה בתחום יוצעו ללקוחות תכניות מימון.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.