• Ad
  • אחרי יותר מ-12 שנים, אסטון מרטין חושפת דור חדש לחלוטין לואנטג' עם עיצוב בהשראת הרכב האחרון של ג'יימס בונד, שלדת אלומיניום קלה ומנוע בשרני מבית AMG
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אחרי יותר מעשור אסטון מרטין הציגה אמש דור חדש לואנטג', מכונית הקופה הקטנה של החברה.
    הואנטג' החדשה מציגה רבולוציה של ממש עם עיצוב אגרסיבי מאוד שנוטש את הקווים הבריטיים הקלאסיים, פלטפורמת אלומיניום חדשה ויחידת הנעה כפולת מגדשים בתצורת V8 מבית AMG.

    האסטון החדשה עוצבה בהשראת ה-DB10 דגם קונספט שנבנה במיוחד לטובת צילומי הסרט "ספקטר" מסדרת סרטי ג'יימס בונד. בהתאם לכך הואנטג' נראית מודרנית ושרירית מקודמתה עם סבכה ענקית בחזית המתחברת לליפ קדמי בולט, כנפיים תפוחות ואחוריים הכוללים יחידות תאורה צרות, דיפיוזר נוכח מאוד ו-4 יציאות מפלטים.
    פרופיל הצד, בכל מקרה, כבר הרבה יותר מזוהה עם העיצוב של דגמים אחרים של המותג.

    בסך הכל התוצאה מאוד מרשימה והואנטג' מצליחה להפגין נוכחות ספורטיבית אגרסיבית ולטעמנו לפחות עושה זאת מבלי להראות מצועצעת או רובוטרקית מדי. באסטון מרטין מציינים כי מעבר לרצון לחדש עם מראה שלוקח את המותג קדימה, העיצוב החדש תורם מאוד ליעילות האווירודינמית ולכוח ההצמדה של הרכב לכביש במהירויות גבוהות.

    בחזית שוכן, כאמור, מנוע V8 מתוצרת AMG בנפח 4.0 ליטרים המפיק 510 כ"ס ומומנט של כמעט 70 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית מתוצרת ZF המעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים. יתכן כי בהמשך תוצע גם אופציה ידנית.

    עוד ב-TheCar:
    האסטון של פול מקרטני למכירה
    מהירות ועצבניות – מכוניות הספורט של תערוכת ז'נבה
    אסטון מרטין חוזרת לייצר מכונית בת יותר מ-50 שנה

    הביצועים, כצפוי, מרשימים למדי עם האצה למהירות תלת ספרתית בתוך 3.6 שניות ומהירות מרבית של 313 קמ"ש.

    מתחת למעטפת ניתן לפגוש פלטפורמה העשויה כולה מאלומיניום ומבוססת על זו שהוצגה ב-DB11 שהוצגה לפני כשנה וחצי. הואנטג' החדשה ארוכה ורחבה מהמכונית היוצאת ב-8 סנטימטרים ובסיס הגלגלים שלה גדל בלא פחות מ-10 ס"מ. עם זאת, בשל השימוש הנרחב באלומיניום המשקל העצמי דווקא ירד ועומד כעת על 1530 ק"ג המחולקים בצורה אופטימלית בין הסרנים.

    מערך המתלים כולל עצמות עצה כפולות מלפנים ומתלה רב חיבורי מאחור ובשילוב בולמי זעזועים אקטיביים המציעים שלוש אפשרויות כיוון (ספורט, ספורט+ ומסלול) באסטון מבטיחים חיבור טוב מאי פעם בין הנהג למכונית ולכביש.

    הואנטג' היא המכונית הראשונה של אסטון העושה שימוש בדיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני ובחברה טוענים שהשילוב בינו לבין מערכת בקרת היציבות יוצר שלמות שלא ניתן להשיג בעת שימוש ב-LSD מכני קונבנציונלי.

    מיד לאחר החשיפה הרשמית אסטון פתחה את ספרי ההזמנות ומסירות ראשונות צפויות להתרחש במהלך הרבעון השני של 2018.
    בארצות הברית הואנטג' תוצע במחיר של החל מ-150 אלף דולרים ובבריטניה במחיר של מ-121 אלף לירות שטרלינג. מאוטו דיל, יבואנית אסטון מרטין בארץ הקודש, נמסר כי המסירות הראשונות בישראל יתרחשו במקביל לשאר העולם. עם זאת בשלב זה המחיר במחוזותינו טרם נקבע.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    להרגיש כמו ג'יימס בונד: אסטון מרטין חשפה ואנטג' חדשה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.