• Ad
  • אמריקה החדשה? מוסטנג זונחת את מנועי ה-V6

    מתיחת הפנים של הדור השישי של מכונית הספורט קופה הנמכרת בעולם מציגה עדכוני עיצוב קלים, שדרוגי מתלים שיחדדו את היכולות בכביש המפותל ונטישה של מנועי ה-V6 האייקוניים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    היסטוריה! לראשונה אחרי 51 שנים ו-6 דורות, החל מהשנה הבאה מכונית השרירים האייקונית של פורד אמריקה לא תוצע יותר עם מנוע V6 שהיה המבוקש ביותר במשך יותר מיובל שנים.
    המהלך יקרה כחלק ממתיחת הפנים של אמצע החיים של הדור הנוכחי שהגיע לשווקים ב-2015. את מנוע ה-V6 ששירת את גרסאות הבסיס או הביניים של המוסטנג בכל הדורות יחליף מנוע ארבעה צילינדרים מוגדש מסדרת "אקו בוסט", שכבר מוצע בחלק מהשווקים בהם נמכרת המוסטנג ומפיק הספק מכובד של 310 כ"ס שהם 10 כ"ס יותר מההספק שמפיק מנוע ה-V6 בנפח 3.7 ליטרים שמשרת את גרסאות הבסיס של הדור הנוכחי.

    הביקושים הערים למנוע הקטן והעדפתו בקרב מרבית הלקחות על פני ה-V6 הקלאסי שכנעו כנראה את פורד לעשות את המהלך ממנו היא חששה, ככל הנראה בשל זיכרונות קשים ממנועי ה-4 צילינדרים (אף הם בנפח 2.3 ליטרים) מסדרת פינטו שהניעו את גרסאות הבסיס של הדור השני והשלישי והציגו ביצועים מבישים שפגעו קשות בתדמיתה של מכונית השרירים האמריקאית.

    עוד ב-TheCar:
    5500 מוסטנגים ואספן מאוהב אחד
    צפו: 12 מכוניות עם 7,000 כ"ס במרוץ דראג מטורף
    מכוניות השרירים האמריקניות אכזבו במבחני הריסוק

    המוסטנג המחודשת אמנם לא תוצע עם מנוע V6, אך הרשו לנו להרגיע את כל חובבי האמריקאיות שמאמינים באימרה "There is no replacement for displacement" (בתרגום חופשי "אין תחליף לנפח") ולספר להם שהמוסטנג בהחלט תמשיך להיות מוצעת בגרסאות הבכירות עם מנוע V8 בשרני וחזק מבעבר בזכות מערכת הזרקת דלק כפולה שתעלה את ההספק (שטרם פורסם) במיוחד בטווח הפעולה העליון.

    כמו כן, המוסטנג המחודשת תציג מערכת העברת כוח משופרת עם גיר 6 הילוכים עם מצמד וגלגל תנופה כפולים בגרסאות הידניות, ותיבת 10 הילוכים אוטומטית שמיועדת לעומס גבוה שפותחה יחד עם המתחרה ג'נרל מוטורס שתחליף את התיבה האוטומטית הנוכחית המסתפקת ב-6 יחסי העברה.
    בפורד מבטיחים גם כיולי שלדה חדשים, שינויים במבנה הציר האחורי והוספת אופציה למתלים אדפטיביים מגנטיים.

    מעבר לכך, המוסטנג המחודשת תציג גם שינויי עיצוב קלים בעיקר בחזית עם פגוש קדמי, מכסה מנוע וסבכה בעיצוב חדש שתשלב בין המראה הקלאסי של מכונית הפוני המפורסמת לסבכה הטרפזית (בהשראת אסטון מרטין) המאפיינת את ליין הדגמים הנוכחי של פורד.
    כמו כן, פורד תציע כמה גווני מרכב חדשים, ביניהם כמה השואבים השראה מהדור הראשון ו-12 אופציות לעיצוב חישוקי הגלגל.

     

    בקבינה ניתן לפגוש עדכונים ושדרוגים קלים בדיפוני הדלתות ובמושבים, אפשרויות רבות להתאמה אישית ואופציה לבחירה בלוח מחוונים שהוא למעשה מסך 12.3 אינץ' עם מספר אפשרויות תצוגה.
    כמו כן מערכת מצבי הנהיגה תציע מעתה אפשרויות לכיול של מצב אישי בו הנהג יוכל לבחור בעצמו את מידת קשיחות המתלים, רעש האגזוז, תגובת הדוושה וחדות ההיגוי.
    המוסטנג המחודשת תצויד גם במספר מערכות בטיחות אקטיביות חדשות כמו התראה על התנגשות או פגיעה בהולכי רגל, בקרה אקטיבית לסטייה נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.