• Ad
  • כמו ג'וליה, גם הקרוסאובר הראשון של אלפא מיועד להתמודד מול מיטב התוצרת הגרמנית ולהרשים את האמריקנים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אחרי לא מעט עיכובים תחשוף הערב סוף סוף אלפא רומיאו את 'סטלביו' – הקרוסאובר הראשון בתולדותיה, והיא תעשה את זה באחד השווקים החשובים ביותר מבחינתה, השוק האמריקני, בתערוכת המכוניות של לוס אנג'לס.

     

    אלפא רומיאו סטלביו 2016 - 0019

     

    'סטלביו', שקיבל את שמו על שם מעבר ההרים המפורסם והמהנה לנהיגה בין איטליה לשוויץ, הוא למעשה גרסת הקרוסאובר של ג'וליה החדשה, והוא מבוסס על אותה פלטפורמה (שנקראת 'ג'ורג'יו') ועושה שימוש באותם המנועים.

    כמו ג'וליה גם סטלביו מוצע בשלב ראשון בגרסת 'קוואדריפוליו' החזקה והקרבית יותר, ועם הנעה כפולה כסטנדרט, וגם כאן מוצעת מערכת ניהול הכח בין הגלגלים שמסייעת לשיפור אחיזת הצמיגים המניעים בתוך פניות.

    סטלביו ייוצר על-ידי אלפא במפעל של פיאט בעיר קאסינו, והוא משוגר לשוק שהפך בשנים האחרונות צפוף מאד: אל מרצדס, ב.מ.וו, אאודי, לנד-רובר, וולוו ופורשה – שכבר ייצרו שלושה או ארבעה דורות של קרוסאוברים יוקרתיים, הצטרפו בשנים האחרונות גם יגואר, מזראטי ואפילו בנטלי ולמבורגיני, כך שאלפא חייבת למצוא נקודות עוצמה ייחודיות לה, ואלה יגיעו מן הסתם מן התחום הדינמי.

    כמו בג'וליה, גרסת קוואדריפוליו תונע באמצעות מנוע טורבו-בנזין במבנה V6 בנפח 2.9 ליטר שמספק 505 כ"ס והוא יאיץ אותה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.9 שניות ולמהירות מרבית של 285 קמ"ש. גרסאות הבסיס, שיגיעו ברמות אבזור סטנדרטית וכ-Ti, יונעו באמצעות מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר שמספק 280 כ"ס.

    שני המנועים מחוברים לגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית בעלת שמונה יחסי העברה (או תיבה ידנית).

    תמונות ראשונות שדלפו לרשת חושפות עיצוב כללי, כמו גם עיצוב של תא נוסעים וסביבת נהג שלקוחים מעולמה של ג'וליה בכל המובנים, ובמהלך הערב צפויה אלפא-רומיאו לפרסם פרטים מלאים יותר, ורשמיים, שיכללו ודאי גם מידע אודות מועדי ההשקה באירופה.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אלפא רומיאו חושפת את 'סטלביו' – קרוסאובר ראשון בתולדותיה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.