• Ad
  • אכזבה לפיז'ו וניסאן, הצלחה למרצדס וטויוטה במבחני הריסוק

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פרויקט Euro NCAP פרסם היום סדרת תוצאות מבחני ריסוק למכוניות שונות מתוצרת מרצדס, פיז'ו-סיטרואן, טויוטה וניסאן. הריסוקים מוכיחים שלא כולם הסתגלו לשיטת הניקוד החדשה, המחמירה יותר

    רק מרצדס GLA, הקרוס-אובר האורבאני החדש של מרצדס שבנוי על הפלטפורמה של A קלאס, הצליח להשיג את הציון המרבי של חמישה כוכבים בסדרת מבחני הריסוק החדשה של פרויקט Euro NCAP.
    GLA קיבל את מלוא חמשת הכוכבים, עם 96% בציון ההגנה לנהג ו-70% בציון ההתקנה של אמצעי סיוע לנהג כנגד תאונה.

    Mercedes-Benz GLA-Class  Euro NCAP 2

    גם המהנדסים שמאחורי הפרויקט המשותף לטויוטה ופיז'ו-סיטרואן, שבמסגרתו הושקו השנה מחליפותיהן של טויוטה אייגו, סיטרואן C1 ופיז'ו 107 (שנקראת 108), יכולים להיות שבעי רצון, היות שהמכונית המשותפת שלהם קיבלה ארבעה כוכבים עם 80% בהגנה על הנהג ו-56% בהימצאות אמצעי סיוע לנהג. אלה ציונים טובים מאד בעיקר בהתחשב בכך שמדובר במכונית מיני קטנטנה.

    Toyota Aygo

    גם לרנו, עם טווינגו החדשה, יש סיבות לעלוז מפני שמכונית המיני שלהם – שעל בסיסה תושק בקרוב מרצדס 'סמארט פור-פור' החדשה, קיבלה 4 כוכבים עם 78% בהגנה על הנהג ו-56% בשימוש במערכות סיוע לנהג.

    Renault Twingo Euro NCAP

    לעומת זאת, מי שצריכים להיות מאוכזבים הם גם אנשי ניסאן וגם אנשי פיז'ו-סיטרואן, אשר המסחריות הקלות שלהם – פיז'ו פרטנר וסיטרואן ברלינגו, כמו גם NV200e, החשמלית של ניסאן, קיבלו ציון נמוך של 3 כוכבים בלבד, עם 56% הגנת נהג במקרה של הצרפתיות ו70% לניסאן, ועם 48% בציון השימוש במערכות סיוע לנהג אצל הצרפתיות ורק 38% אצל ניסאן.

    Nissan e-NV200

    Citroën Berlingo Euro NCAP

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.