• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יצרניות רכב משקיעניות מצליחות להשיג את הציון המרבי גם לאחר העלאת הסטנדרטים של פרויקט EuroNCAP. פאסאט, מונדיאו, סורנטו ואאוטבק קיבלו חמישה כוכבים, מיני קופר ואופל קורסה קיבלו רק ארבעה

    ארבעה כוכבים וציון של 79% בהגנה על הנהג והנוסע לצידו, זהו הציון של מיני קופר ואופל קורסה החדשות בסדרת המבחנים החדשה של פרויקט EuroNCAP אשר פורסמה היום (ד').

    עבור מיני, מותג פרימיום, זהו ציון מאכזב, וכך גם עבור אופל למרות שמדובר בסטנדרט החדש והמחמיר יותר של מבחני הריסוק, סטנדרט שדורש מהם מאמץ גדול יותר והשקעה כלכלית גבוהה מבעבר.

    מיני קופר
    מיני קופר
    אופל קורסה
    אופל קורסה

    לעומתן, יצרניות רכב אשר השקיעו יותר – בעיקר בהתקנת מערכות הימנעות מתאונה, הגיעו להישגים טובים כשהמרוויחה הגדולה היום היא קיה עם חמישה כוכבים וציון של 90% בהגנה על הנהג והנוסע שקיבל סורנטו החדש.

    חשוב להדגיש שכל 12 הדגמים שנבחנו על-ידי אנשי הפרויקט בסדרת המבחנים הנוכחית צפויים להגיע לישראל במהלך השנה הקרובה ומיעוטם כבר נמכרים אצלנו.

    ככל שמדובר ביצרני הפרימיום האחרים אין הפתעות: פורשה מקאן, לקסוס NX, ולנד-רובר דיסקאברי ספורט – כולם קיבלו את הציון המרבי של חמישה כוכבים.
    גם מפולקסוואגן פאסאט ומפורד מונדיאו החדשות לא ציפינו לפחות, וגם הן באמת לא אכזבו וקיבלו את הציון המרבי.

    פולקסוואגן פאסאט
    פולקסוואגן פאסאט
    פורד מונדיאו
    פורד מונדיאו

    לסובארו, שכבר כמה וכמה שנים שמה דגש על בטיחות בכלל ועל הצלחה במבחני ריסוק בפרט, יש בהחלט סיבה לגאווה עם חמישה כוכבים וציון של 85% בהגנה על הנהג שקיבל 'אאוטבק' החדש.

    Subaru Outback - Pole crash test 2014

    צמד המכוניות החדש של 'סמארט' – גם זאת שמיועדת לשני נוסעים ('פור טו') וגן זו בעלת ארבע הדלתות שמיועדת לארבעה ('פור פור') קיבלו ציון של ארבעה כוכבים אולם כאן אין סיבה לאכזבה היות שמדובר במכונית שמבוססת על 'טווינגו' החדשה של רנו, ובכל מקרה אלה מכוניות עירוניות קטנות.

    סמארט 'פור פור'
    סמארט 'פור פור'

    דאצ'יה, לעומת זאת, שומרת על מעמדה כיצרנית Low-end (יצרנית של מוצרים זולים) לאחר שגרסת המיניוואן/סטיישן של 'לוגאן' (לוגאן MCV) קיבלה רק שלושה כוכבים וציון של 57% בלבד בהגנה על הנהג והנוסע לצידו.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אכזבה למיני ולאופל, הישג לקיה במבחני הריסוק של EuroNCAP

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.