• Ad
  • אינפיניטי בהישג ידך: Q30 מוצעת ב-180 אלף ש"ח

    אינפיניטי משיקה את Q30 בניסיון להנגיש את מותג היוקרה של ניסאן לקהל צעיר ורחב, תוך כדי מאבק בגרמנים בכלל ובפרט באחות הקטנה מבית מרצדס
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אנשי קרסו מוטורס, יבואנית רנו, ניסאן ואינפיניטי לישראל, השיקו אתמול (ד') את Q30 החדשה של אינפיניטי, מכונית אשר חולקת את הפלטפורמה וחלק מן המכלולים שלה – למשל מנועי הבנזין והדיזל – עם מרצדס A קלאס ועם דגמים נוספים של מרצדס אשר מבוססים על אותה פלטפורמה. Q30 הושקה לראשונה בעולם בתערוכת פרנקפורט 2015, והיא מיוצרת במפעל של ניסאן בבריטניה.

     

     

    בישראל מוצעת מעתה Q30 עם מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.6 ו-2.0 ליטר שמספקים 156 ו-211 כ"ס בהתאמה, ומחוברים אל תיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול עם שבעה יחסי העברה. גרסת ה-2.0 ליטר מניעה את כל ארבעת הגלגלים, טריק שבו אינפיניטי השתמשה לא מעט פעמים בעבר.

    באינפיניטי בכלל, ואצלנו בפרט, מנסים להחדיר את מותג היוקרה של ניסאן על-ידי הצעת ערך טובה, ובעברית קלה: מחירים תחרותיים ורמת אבזור גבוהה. לכן עומד מחיר הגרסה הבסיסית ביותר של המכונית על 180 אלף ש"ח (רמת גימור "פרימיום"), וחבילת האבזור כוללת בין השאר התרעת התנגשות עם בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, מערכת מולטימדיה מקורית, מצלמה אחורית וחיישני חניה מקוריים, בלם יד חשמלי, מושבים מחוממים וחישוקים קלים בקוטר 18 אינטש).

    למען הפרופורציות מדובר ברמת אבזור מרשימה ביחס לגרסאות הבסיסיות של ב.מ.וו. מסדרה 1 ומרצדס A קלאס שמוצעות עם מעט מאד אבזור ועם מנועים פחות חזקים.

    גרסת ה-1.6 מוצעת גם ברמת אבזור גבוהה יותר שנקראת "ספורט" וכוללת גם מושבי ספורט בריפוד עור ואלקנטרה, תאורת אור גבוה אדפטיבית ופנסים עוקבי פניה, גג שמש פנורמי, מערכת שמע של Bose וחישוקי 19 אינטש. תמורת תוספת האבזור הזאת נדרשים 30 אלף ש"ח נוספים.

    גרסת ה-2.0 ליטר מוצעת אך ורק ברמת גימור "ספורט" ועם מתלים ובלמים משודרגים, ומחירה הוא 226 אלף ₪.

    Q30 היא אחת התוצאות של אסטרטגיית הרחבת מגוון הדגמים של אינפיניטי והתאמתם לשווקים נוספים, למשל השוק האירופאי, שבהם קיימת פחות התלהבות מכלי רכב גדולים כמו QX70 ו-QX80 החביבים על הקהל האמריקאי.

    הייחוד של המכונית הזאת, כמו גם של גרסת הקרוסאובר שלה, QX30 אשר מבוססת על גרסת הקרוסאובר של מרצדס – GLA – נובע משיתוף הפעולה עם היצרנית הגרמניה שהיא גם אחת המתחרות המובילות באותה קבוצת קומפקטיות יוקרתיות.

    QX30 צפויה להגיע לישראל בתחילת השנה הבאה, ואנשי היבואנית הישראלית מקווים למשוך באמצעותן לקוחות חדשים בישראל ולהכפיל את היקף המכירות אשר הגיעו בשנת 2016 ל-348 יחידות בלבד מכל הדגמים.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.