• Ad
  • תקלות אופייניות ברכב

    איגוד המוסכים הדיח את יו"ר סניף באר שבע

    איציק זילברמן הודח מתפקיד היו"ר ומכל תפקידיו באיגוד בטענה לאי סדרים, אי קיום החלטות ופרסומים כנגד מדיניות האיגוד. זילברמן בתגובה: ההדחה לא חוקית וחסרת תוקף
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שוב סוערות הרוחות באיגוד המוסכים, והפעם לנוכח החלטת הנהלת האיגוד להדיח את איציק זילברמן מכל תפקידיו בהנהלת האיגוד כולל גם מתפקידו כיו"ר סניף באר שבע.

     

     

    באופן רשמי נטען שההדחה נובעת מאי סדרים כספיים שנתגלו, כביכול, בסניף באר שבע, אי קיום החלטות הארגון בדבר גובה דמי החבר שיש לגבות ממוסכים חברי הארגון, ופרסום פוסט בפייסבוק שבו קרא זילברמן שלא לגבות דמי טיפול ארגוני ממוסכים שאינם חברי איגוד.

    זילברמן מצידו טוען שההדחה נובעת מן הסירוב שלו לחתום על מסמך סודיות שעליו נדרשו לחתום כל חברי הנהלת הארגון וחברי ועדת הביקורת, לפיו עליהם להימנע מפרסום כל מידע אודות ישיבות ההנהלה.

    זילברמן, אשר סרב לחתום על המסמך על אף לחצים שהופעלו עליו, עתר כבר בשנת 2015 לבית המשפט המחוזי בחיפה יחד עם אבי אורן, יו"ר סניף חיפה, שמסרב גם הוא לחתום על המסמך. הדיון בעתירתם כנגד החלטת האיגוד עדיין מתברר בבית המשפט.

    העניינים לא מסתכמים בכך: זילברמן אומר ל-TheCar שנעשה ניסיון לשכנע אותו לבטל את העתירה תמורת ויתור על תביעת לשון הרע שהגיש נגדו רונן לוי, יו"ר איגוד המוסכים, וזאת לאחר שזילברמן האשים את לוי בניהול כספי לא תקין של כספי האיגוד. לדבריו, לאחר שסירב למשוך את עתירתו כונסה ועדת האתיקה של האיגוד לדיון דחוף וזו קיבלה את ההחלטה להדיחו.

    זילברמן טוען כי ההדחה בוצעה בניגוד לתקנון האיגוד ועל כן היא לא חוקית, היות שלפי התקנות מי שרשאים לקבל החלטה כזאת הם אך ורק חברי האיגוד בבאר שבע – שהם מי שבחרו בו, וזאת רק במסגרת אסיפה כללית שלהם. לדבריו, הוא טרם החליט האם לפנות לבית המשפט כדי שיורה לבטל את ההדחה, או שיפעל לביטולה במסגרת מוסדות האיגוד.

    ל-TheCar נודע שזילברמן סירב בשעתו לקבל את החלטת האיגוד לגבות דמי חבר בסך 1,440 שקל ממוסכים חברי האיגוד, ותחת זאת הורה לגבות מן המוסכים באזור באר שבע רק 1,200 שקלים. בנוסף הוא סרב לגבות דמי טיפול ארגוני ממוסכים שאינם מאוגדים באיגוד המוסכים. הסירוב שלו לחתום על טופס הסודיות נובע, לדבריו, מכך שאיסור פרסום פרטים מתוך ישיבות הנהלת האיגוד מנוגד לעקרון חופש המידע והשקיפות שהוא חייב לבוחריו.

    רונן לוי, יו"ר איגוד המוסכים, מסר בתגובה: "זילברמן הודח מתפקידו על ידי מוסד משפט החברים משום שבהתנהגותו הגדיש את הסאה. לא יתכן שחבר בהנהלת האיגוד לא יכבד החלטות שהתקבלו ברוב דמוקרטי וייצא כנגדן בפומבי.

    איציק זילברמן לא טרח להגיע לישיבות אבל לאחר מכן בא בטענות, ואפילו לישיבת משפט החברים הוא לא הגיע כדי להשמיע את טענותיו, לכן אין לו על מי להלין אלא על עצמו. לאחר שהודח במשפט החברים התקיימה אסיפה בסניף באר שבע ובמהלכה נבחר אבי עמר כיו"ר. עמר כבר הספיק להשתתף בישיבת הנהלת האיגוד. לנו אין ענין להתנגח עם זילברמן ואנחנו רואים את הפרשה כסגורה".

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.