• Ad
  • 5500 מוסטנגים ואספן מאוהב אחד

    הכירו את אדלברט אנגלר - מכור אמיתי לפורד מוסטנג. בגיל 8 הוא רכש את המוסטנג הראשונה שלו ומאז מטפח אוסף שהגיע ללא פחות מ-5,500 דגמים של מכונית הפוני האמריקאית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    4354455454הכירו את אדלברט אנגלר, בלגי חביב עם שריטה אחת ממש רצינית: אובססיה לפורד מוסטנג שמניעה את חייו וגרמה לו, במהלך עשרות השנים האחרונות, לטפח אוסף פסיכי המונה היום לא פחות מ- 5,500 מוסטנגים.

    הכל התחיל בגיל 8 כשאנגלר נכנס לחנות צעצועים מקומית וראה דגם Matchbox קטן של מוסטנג. הוא כל כך התלהב מהדגם עד שהלך לביתו, הוציא כסף מקופת החיסכון האישית ורץ בחזרה לחנות כדי לקנות את המוסטנג הראשונה שלו.
    זה היה רגע מכונן בחייו של אנגלר ומאז אותו יום הוא הפך לאספן כפייתי של מכונית הפוני האמריקאית.

    עוד ב-TheCar:
    קן בלוק מציג: מכייפים עם זקנות
    כך תגשימו את חלום מכונית האספנות שלכם בקליק אחד
    על מי אתם מנסים לעבוד? המכוניות שהתחפשו לבוגאטי ויירון

    כפי שאתם בוודאי מנחשים, לאנגלר אין 5,500 מוסטנגים אמיתיים בגודל מלא, אלא "רק" כעשרים מכוניות מהדורות השונים ומהמהדורות המיוחדות של הדגם ושאר אלפי הפריטים באוסף הם דגמים בכל צורה, גודל וצבע של המכונית ש כל כך אוהב.
    לצד דגמי משחק לילדים, מוסטנגים על שלט ודגמי תצוגה בקנה מידה מדויק האוסף כולל גם המון פרטי ממורביליה יוצאי דופן הקשורים למכונית הספורט האמריקאית כמו בקבוק וויסקי בצורת מוסטנג, רדיו-מכונית ועוד ועוד.
    אנגלר מספר שאספנים ומשפצי מוסטנגים מכל העולם יוצרים איתו קשר כדי להתייעץ בנוגע לבחירת צבע מיוחד או הומאז' לגרסה זו או אחרת והוא מצידו מזמין אותם כדי שיראו על באמת (אך בקטן) את כל האופציות הקיימות.65687690

    5464577לפני מספר שנים לא היה לאנגלר יותר מקום לאוסף שלו אז הוא שיפץ את הבית ובנה גראז' פתוח לחלל המגורים בו הוא מאחסן את המוסטנגים בגודל מלא וכמובן גם את אלפי הדגמים בויטרינות זכוכית ענק באורך של 25 מטרים.
    למרות שמבחינת "ערך אספני" נהוג לשמור את הדגמים בקופסאות המקוריות שלהם, אנגלר העדיף לסדר את אלפי הדגמים ללא קופסאות בויטרינת הענק כדי שהוא ואורחיו יוכלו ליהנות מהאוסף.

    הבלגי החביב לא עוצר לרגע ומקדיש כמעט כל רגע פנוי כדי לחפש דגמים נדירים חדשים לאוסף שלו. "בכל יום אני מקבל מתנה חדשה שקניתי לעצמי בדואר, אצלי חג המולד נמשך כל השנה".

    כשאנגלר נשאל מה הוא חש כלפי כל מוסטנג באוסף הוא מודה שזו הרגשה הדומה להתאהבות באישה.
    האישה והמשפחה, אגב, מפרגנים. "הם חושבים שאני משוגע לגמרי, אבל משוגע נחמד".

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.