נבחרת
הכותבים
צפו: הדוד הרוסי של קן בלוק

צפו: הדוד הרוסי של קן בלוק

רגע לפני שהסרטון החדש של בלוק חורך את אתרי הצפיה ברשת, הדריפטר סרגיי קברגין והטויוטה סופרה המשופרת שלו מעלים עשן ברחובות סנט פטרסבורג ובודקים איך אומרים ג'ימקאנה ברוסית


87907800מאז שסרטוני הג'ימקאנה הפכו את קן בלוק לאחד השמות החיים בעולם המוטורי בשנים האחרונות, לא מעט נהגים המחזיקים ביכולת לכשכש בזנב הפיקו שלל סרטונים שניסו לרכוב על גלי ההצלחה האדירים של בלוק.
לצד חיקויים די מביכים וחובבניים, היו גם לא מעט סרטונים שהציגו ביצועי דריפטינג מרשימים מאוד שלעיתים לא נפלו מאלה של בלוק ואחרים שכללו הפקה וצילומים ברמה גבוהה מאוד.
מעבר ליכולת להחליק מסביב לעצמים שונים ולתעד את זה בצורה מרהיבה משלל זוויות, בסרטוניו האחרונים בלוק ניצל את מעמד הכוכב שלו כדי לקבל אישורים לצלם באתרים אייקוניים כמו אולפני יוניברסל, רחובות סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס ומחר צפוי להיחשף סרטון ג'ימקאנה חדש שצולם ברחבי דובאי.

כנראה שגם שמו של הדריפטר הרוסי סרגיי קברגין הולך לפניו או שהוא מקושר לאנשים הנכונים מהסוג שיכולים לאשר לצלם סרטון דריפטינג קיצוני ברחובות סנט פטסבורג, העיר שהבחור אוהב במיוחד.

4556678

בעוד שבלוק עושה בסרטוניו שימוש בפורד פיאטסטה WRC מחוזקת עם הנעה כפולה ו-600 כ"ס, הדריפטר הרוסי משתמש בטויוטה סופרה משנות ה-90' עם הנעה אחורית ומנוע ה-2jz – רכב שהוא ללא ספק אייקוני יותר ואהוב במיוחד בקרב חובבי הדריפטינג.

אמנם כל סופרה סטנדרטית מסוגלת להיות מכונות דריפטינג מרשימה מאוד, אבל זו של קברגין שופרה בכבדות וכוללת מעבר לכלוב התהפכות גם מערך מתלים למסלול, בלם יד הידראולי, זוויות היגוי פסיכיות ומנוע מחוזק המפיק 806 כ"ס ומומנט של מעל ל-90 קג"מ.
כפי שאתם בוודאי מנחשים, לעוצמה כזו יש יכולת להעלות כמויות אדירות של עשן מהצמיגים וזה בדיוק מה שקורה בסרטון שלפניכם, על רקע הנופים הקלאסיים של העיר השניה בגדולה ברוסיה בה מתגוררים כ-5 מליון תושבים שעצרו לכמה שעות את שגרת החיים האפרורית כדי לחזות במופע המרהיב של קברגין והטויוטה הפסיכית שלו.

454657788 97070707 5454667567


תגובות

נעם וינד

נכתב על-ידי נעם וינד

התאהב במכוניות כנער ובעקבות תשוקתו זו נקשר בעולם העיתונות לכל חייו. בגיל העשרה עבד במגזינים "אוטו" ו"טורבו", בצבא שירת בעיתון "במחנה" ומשם המשיך לשנים רבות בעיתונות הארצית, בעיקר ב"מעריב". ב-2008 חזר לאהבה הישנה והתמקד בכתיבה מוטורית במגזינים "אוטו" ו"הגה". ערך את אתר האינטרנט "מוטוקאר" והקים וערך את ערוץ הרכב באתר "mako". חובב מושבע של רכבי הנעה אחורית ודריפטים ומקבל צביטה בלב מרכבי אספנות.

ארכיון: