• Ad
  • עירום בזול: סוזוקי SV650 החדש ב-50 אלף ש"ח בלבד

    סוזוקי מנסה להכות את שוק אופנועי ה'נייקד' עם SV650 שמוצע במחיר אטרקטיבי. יעד המכירות, 150 כלים בשנה, נחשב לשאפתני ביחס להיקף השוק המקומי
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    במשך לא מעט שנים לא הייתה התלהבות גדולה מידי של הרוכב הישראלי מ'אופנועי עירום' ("נייקד"), כאלו שמכלוליהם המכאניים לא מוסתרים על ידי פלסטיקה אווירודינמית.

     

    Suzuki SV Press Launching Event

     

    כשזה נגע לאופנועי כביש העדיף האופנוען הצבר כלים בעלי מעטפת, ובעיקר עם מראה ספורטיבי, וזאת בשעה שבעולם, בעיקר באירופה, אופנועי עירום הם להיט ארוך שנים ובהתאם לכך מוצע שפע של כלים חשופים במגוון גדלים, תצורות ונפחי מנוע.

    בשנים האחרונות חל גם אצלנו שינוי בטעמו של הרוכב המקומי והוא מצביע ברגליו ורוכש יותר ויותר אופנועי נייקד שימושיים ונאים, ובין השאר תעיד על כך ההצלחה המסחרית לה זוכה משפחת MT של ימאהה.

    היום (ה') מצטרף לקטגוריית אופנועי העירום בעלי נפח מנוע בינוני SV650 החדש של סוזוקי, אופנוע שמתייצב פנים מול פנים מול ימאהה MT07 שניצב בראש טבלת המכירות של אופנועים מנפח בינוני ומעלה מתחילת השנה (עם יותר מ-100 יחידות שנמכרו ממנו).

     

    Suzuki SV Press Launching Event

     

    הנשק החזק של SV650 הוא ראשית לכל תג מחיר מפתה של 50 אלף ש"ח בלבד, מה שהופך אותו לאופנוע הכי פחות יקר בקבוצת אופנועי העירום הבינוניים.

    היעד השאפתני של 'עופר אבניר', יבואנית סוזוקי לישראל, הוא למכור בין 100 ל-150 יחידות בשנה וכך לא רק לנגוס במכירות ה-MT07 אלא גם להגדיל את נפח המכירות הכולל בקטגוריה זאת.

    סוזוקי SV650 המקורי הוצג בשנת 1999 ונחשב ללהיט מכירות כאשר לאורך תקופה לא מבוטלת היה האופנוע הנמכר ביותר באירופה. SV650 הוחלף בשעתו בידי 'גלדיוס', אשר לא הצליח לשחזר את ההצלחה המסחרית, ולכן הוצג בשנה שעברה דגם חדש אשר שב להשתמש בשם SV650.

    SV650 מונע באמצעות אותו מנוע בתצורת 'V טווין' בזווית של 90 מעלות אשר הניע את הדגם המקורי ואשר מניע גם דגמים נוספים של סוזוקי, בהם גם 'ויסטרום'.
    הספק המנוע שודרג ל-75 כ"ס והותאם לתקן אירו 4, ובמהלך השנה הבאה תוצע גם גרסה מוגבלת הספק שמתאימה לבעלי רישיון A1 הישראלי (A2 במדינות מתוקנות).

    SV650 הוא 'נייקד' קלאסי שמעוצב בעיצוב פשוט שאיננו מתחכם, ובהתאם לגישה זאת לא תמצאו בו מכלולים יוצאי דופן.
    עם זאת, האופנוע מוצע כסטנדרט עם מערכת ABS למניעת נעילת גלגלים בעת בלימה ובמערכת עזר שמעלה את סל"ד המנוע בעת שחרור הדרגתי של המצמד, וזאת כדי להקל על תנועה בעיר.

    בזכות מושב נמוך ומשקל סביר מאד זהו לא רק אופנוע שימושי מאד לרכיבה עירונית, אלא גם אופנוע מתחילים אידאלי לקטגוריה שלו.

    למרות שמדובר ב"אופנוע תקציב" שמוצע במחיר אטרקטיבי היבואנית שמה דגש על אפשרויות התאמה אישית של הכלים, עם אפשרויות לשילוב של מספר דגמי צביעה ומדבקות קישוט, אביזרים מקוריים תואמים של סוזוקי – למשל ארגזים ומגני צד, וכן אביזרים משלימים שמשווקים על-ידי רשת האביזרים של היבואנית, אבזריון.

     

    Suzuki SV Press Launching Event

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.