נבחרת
הכותבים
מיצובישי פאג'רו המעודכן בישראל

מיצובישי פאג'רו המעודכן בישראל

כלמוביל החלה בשיווק מיצובישי פאג'רו לאחר מתיחת פנים קלילה ובמקביל גם משדרגת במעט את האבזור. המחיר לא השתנה


הדור החדש והחמישי של מיצובישי פאג'רו כבר נמצא מעבר לפינה ואמור להגיע אלינו במהלך 2016. כדי למשוך עוד קצת עם הדגם הקודם עד שהדגם החדש יגיע, מיצובישי ערכה לדגם מתיחת פנים קלילה עבור שנת המודל 2015. כלמוביל, יבואנית מיצובישי, החליטה לנצל את המאורע ולשדרג במעט את רמת האבזור.

מתיחת הפנים לא נוגעת כלל למנועים, תיבות הילוכים או מכלולים מכאניים אחרים כך שהדגם ימשיך להיות משווק בישראל עם מנוע אחד בלבד: טורבו דיזל, ארבע צילינדרים, בנפח 3.2 ליטר (200 כ"ס), שמשולב לתיבה אוטומטית עם חמישה הילוכים. הכוח מועבר לארבעת הגלגלים ולרשות הנהג גם מערכת 'סופר סלקט' לבחירה בין ארבעה מצבי הנעה.

מתיחת הפנים מרוכזת כול כולה בקוסמטיקה. מבחוץ נמצא פגושים חדשים ועיצוב חדש לשבכה הקדמית כאשר הגרסה הארוכה גם קיבלה כיסוי חדש לגלגל הרזרבי שתלוי על הדלת.

כמו בעבר כך גם הדגם המחודש יוצע בשתי תצורת מרכב (ארוך וקצר) ובשתי רמות גימור, 'דזרט' ו'דקאר'. רמות האבזור שודרגו במעט, כך למשל נוספו לדגם מערכת ניטור לחץ אויר בצמיגים (TPMS) וצבעים חדשים. ברמת הגימור הגבוהה יותר 'דקאר' נוספו גם תאורת יום מסוג לד, פנסי קסנון עם כוונון אורות אוטומטי וחיישן גשם ואורות.

המחיר לא השתנה ועומד על 322,900 שקלים לרמת הגימור דזרט ו-334,900 לרמת הגימור דקאר. פאג'רו הקצר ימשיך להגיע רק ברמת הגימור הגבוהה וגם מחירו לא השתנה: 299,900 שקלים.


תגובות

יואל שורץ

נכתב על-ידי יואל שורץ

עיתונאי רכב מאז שנת 2004. ערך את אתרי האינטרנט 'מוטוקאר' ו-'אוטו', וכתב במגזינים 'הגה' ו'אוטו'. חולה הגה מושבע, בעיקר אלה הכבדים, חזקים תאבי סל"ד וזוללי דלק. מתמחה במבחני רכב, צרכנות ושוק הרכב המקומי.

ארכיון: