• Ad
  • הפיקנטו החדשה נחשפה במלואה

    המכונית השניה הכי פופולרית בישראל מתחדשת. בתפריט עיצוב בולט יותר, תא נוסעים חדש לחלוטין ומערכות בטיחות מתקדמות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שבועיים אחרי שקיה חשפה איורים ראשונים של הפיקנטו החדשה, היום מכונית המיני נחשפת באופן רשמי ומלא לקראת השקתה בתערוכת ז'נבה.

    הדור החדש של סגנית אלופת המכירות בישראל (אחרי הקיה ספורטאז' במקום הראשון) שב-2016 לא פחות מ- 13,332 יחידות ממנו עלו על כבישי מע"צ, יתבסס על פלטפורמה מעודכנת של הדור המוכר וישמור על מימדים כמעט זהים.
    עם זאת, בסיס הגלגלים בדור החדש יהיה מעט גדול יותר עם 2.4 מטרים בין הסרנים – 1.5 סנטימטרים יותר מבעבר.
    לטענת קיה התוספת הקטנה הזו והעיצוב החדש לחלוטין של תא הנוסעים יתרמו לשיפור המרווח הפנימי במיוחד בשורת המושבים השניה ולשיפור נפח תא המטען המוגבל – אחת מנקודות החולשה של הפיקנטו המוכרת.

    מעבר לשיפור המרווח בקבינה נפגוש גם פריסה חדשה לחלוטין עם דשבורד הכולל מערכת בידור מובנית עם מסך גדול, בקרת אקלים דיגיטלית והגה בעיצוב ספורטיבי עם שלושה חישורים.
    כמו כן, לפחות בחלק מרמות הגימור ובחלק מהשווקים, הפיקנטו תגיע גם עם מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות מעבר למקובל בסגמנט מכוניות המיני.

    עוד ב-TheCar:
    מבחן השוואתי: פיג'ו 3008, קיה ספורטאז', רנו קדגאר
    קיה נירו במבחן: תפס מרובה?
    מבחן: קיה פורטה דיזל 1.6

    הפיקנטו החדשה, שתוכננה במקביל בשיתוף פעולה בין מרכזי העיצוב של קיה בגרמניה ובקוריאה, שומרת אמנם על דמיון עיצובי כללי לדור הנוכחי אך מציגה מראה ספורטיבי ואגרסיבי יותר עם פרונט הכולל סבכה גדולה מבעבר במראה בהשראת "אף הנמר" הנמתחת בין שני הפנסים, כונס אוויר גדול במרכז ושני כונסים בצידי הפגוש, בתי גלגלים מעט תפוחים, קו מותניים גבוה מבעבר בחלק האחורי וקיצור של הסרחים העודפים שלפני הגלגלים, בעיקר בחלק הקדמי.

    רמת הגימור GT line תעניק לרכב מראה ספורטיבי יותר עם פרונט מודגש, חישוקים גדולים, חצאיות צד, דפיוזר אחורי, יצאת מפלט כפולה ועיטורים באדום בחלקו התחתון של המרכב ובמקומות שונים בתא הנוסעים.
    הפיקנטו החדשה תוצע ב-13 גוונים שחלקם לפחות יהיו, כך לטענת קיה, מקוריים ביותר.

    בשלב זה קיה עדיין לא חושפת יותר מדי פרטים ביחס למערכות ההנעה שיוצעו בפיקנטו החדשה, אולם ראה שלפחות בשלב ראשון בחברה ישמרו אמונים למנועים האטמוספריים המוכרים בנפח 1.0 ו-1.25 ליטרים וגם לתיבת ההילוכים האוטומטית הותיקה עם 4 יחסי העברה.
    עם זאת, בהחלט יתכן שבהמשך הדרך או בשווקים מסוימים ועל מנת לחזק את מעמדה מול התחרות ההולכת וגוברת ותקני זיהום האוויר המחמירים, הפיקנטו תוצע עם מנוע ה-1.0 ליטר טורבו החדש של הקונצרן שישודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית כפולת מצמדים.

    הפיקנטו החדשה תושק, כאמור, בתערוכת ז'נבה 2017 בראשית חודש מרץ ויש להניח שזמן קצר לאחר מכן היא תגיע אלינו ותכנס לנעליו העצומות של הדור השני, שכ-55 אלף יחידות ממנו נעות היום על כבישי ישראל, בתקווה לשמר את מעמדו בפסגת סגמנט מכוניות המיני ושוק הרכב בישראל.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.