• Ad
  • רכב הפנאי הראשון בתולדות יגואר נחת בישראל בתקווה להגדיל באופן משמעותי את מכירות המותג. בשלב ראשון מוצעים שני מנועי דיזל ותג מחיר שמתחיל בכ-400 אלף שקלים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    IMG-20160712-WA0012בתהליך הרנסנס שעובר על יגואר מאז שנרכשה על-ידי טאטא ההודית שודרג והוחלף כל קו הדגמים של החברה.

    אלא שכדי לשרוד בתעשיית הרכב של שלהי העשור השני למאה הנוכחית, ולא לחזור על טעויות עבר – ביגואר מבינים היטב שעליהם להגדיל מיד ובאופן נרחב את מגוון הדגמים שלהם, ממש כפי שעשו כל המתמודדות על שוק הפרימיום, וזאת כדי להגדיל את הביקוש ואת היקף הייצור.

    בעיקר חייבת יגואר להציע פתרונות בפלח השוק שגדל בקצב המהיר ביותר בעולם, שהוא שוק הקרוסאוברים.

    המילכוד לכאורה של טאטא ויגואר נובע מכך שהחברה האחות, לנד-רובר, היא יצרנית של ג'יפים וקרוסאוברים ואלה מהווים לא רק את ה-DNA היחיד והברור שלה ואת כל עולמה, אלא גם מתמודדים בדיוק על אותה משבצת בשוק היוקרה.

    הפתרון של יגואר הוא כיוון שהולם יותר את ערכי המותג של החתול המזנק, עם סגנון שנוטה פחות לכיוון ה"שטח הארד קור" והרבה יותר קרוסאוברי וספורטיבי. כך קיבל העולם את F-Pace שהוצגה לראשונה בתערוכת פרנקפורט בשנה שעברה.

    עוד ב-TheCar:
    בריטניה מחוץ לאיחוד: טוב או רע ליהודים
    יגואר XE במבחן דרכים

    עיצובו של הקרוסאובר הראשון בתולדות יגואר מגבה לחלוטין את ההצהרה הנ"ל, ומשלב חזית עדכנית של יגואר בחרטום מודגש מאד שנמשך מן השבכה הקדמית הגדולה, עם קו חלונות צד גבוה ופנסים אחוריים שעוצבו בהשראת F טייפ.

    הממדים של F Pace הם בדיוק בין אלה של רכבי הפנאי הקומפקטיים (אאודי Q5, ב.מ.וו X3) לבין אלה הגדולים יותר (אאודי Q7 וב.מ.וו X5), עם אורך של 473 ס"מ ובסיס גלגלים באורך 287 ס"מ.

    חברת 'מאיר', יבואנית יגואר לישראל, מיצבה את "אפ-פייס" בדיוק בתפר הזה בתקווה למשוך אליה לקוחות משני צידי המתרס ומתוך ידיעה שהמתחרה הקרובה לה ביותר, מבחינת אופי ומיצוב, היא פורשה מקאן.

    אצלנו מוצע F Pace בשלב ראשון עם שני מנועי טורבו דיזל, האחד ארבע צילינדרי בנפח 2.0 ליטר והשני בתצורת V6 בנפח 3.0 ליטר. המנוע הקטן מספק 180 כ"ס ו-43.9 קג"מ, והמנוע הגדול מייצר 241 כ"ס ומומנט מרשים מאד של 71.4 קג"מ. נתוני הביצועים, בהתאמה, הם 8.7 ו-6.2 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש, ומהירות מרבית של 208 ו-241 קמ"ש.

     

    יגואר F-PACE1

    יגואר F-PACE3

     

    מעניין לציין ששתי גרסאות ההנעה משתמשות בתיבת הילוכים אוטומטית של ZF בעלת שמונה יחסי העברה, בעוד שבחברה האחות, לנד רובר, נעשה שימוש בתיבת תשעה הילוכים של אותה יצרנית.

    ההנעה היא כפולה לפי דרישה, וכך מועבר הכוח לגלגלים הקדמיים לפי הצורך ולפי תכנית הנהיגה שנבחרת, ובנוסף מחולק הכח בין שני הגלגלים הקדמיים ב"חלוקת כוח וקטורית" לטובת שיפור התנהגות הכביש.

    גרסה מוזלת, בעלת הנעה אחורית בלבד, לא צפויה להגיע לישראל, אבל בחודשים הקרובים יגיעו גרסאות הבנזין עם מנועי 2.0 ליטר ו-3.0 ליטר V6 מוגדשים בהספקים שבין 240 ל-380 כ"ס.

    מחירי המחירון של F-Pace הם 395 אלף ש"ח לדגם הדיזל הבסיסי ו-525 אלף ש"ח לדגם הדיזל החזק, ושניהם מוצעים ברמת גימור אחידה שכוללת בקרת אקלים מפוצלת, חיישני אורות וגשם, מפתח חכם, מושבים מתכווננים חשמלית, ריפודי עור, גג שמש פאנורמי, פנסי קסנון וחישוקים קלים בקוטר 18 אינטש.

    אבזור הבטיחות כולל מערכת בלימה אוטונומית עד מהירויות של 45 קמ"ש, תיקון אקטיבי של סטייה מנתיב והתרעת ערנות. במנוע הבסיסי מוצעת גם חבילת 'פרסטיג' פלוס' תמורת תוספת של 40 אלף ש"ח, וזו מציעה בנוסף גם מסך תצוגה במקום לוח מחוונים רגיל, מערכת מולטימדיה משודרגת וחישוקי 20 אינטש.

     

    IMG-20160712-WA0009

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    החתול יורד לשטח: יגואר F Pace הושק בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.