נבחרת
הכותבים
אייקון השטח האמריקאי זוכה לגרסה אולטימטיבית דווקא בסין

אייקון השטח האמריקאי זוכה לגרסה אולטימטיבית דווקא בסין

בהשראת מרצדס G 6X6 חברה סינית הציגה גרסת שלושה סרנים לרנגלר שמעוררת עניין רב בעולם ויוצרת ציפיות לגרסה משושת גלגלים רשמית


g-patton-tomahawk-is-a-jeep-wrangler-66-for-china_13קצת יותר משלוש שנים לאחר שמרצדס הציגה גרסת 6X6 ל-G קלאס, סוף סוף מושק גם ג'יפ רנגלר עם שלושה סרנים.
עם זאת, בניגוד למרצדס שהפקידה את ייצור הסופר G בידי חטיבת הביצועים שלה, AMG, הרנגלר האולטימטיבי לא מיוצר על ידי ג'יפ ולמעשה גרסת הקצה של האייקון המוטורי אולי הכי אמריקאי שיש מיוצרת בכלל בסין.

הג'יפ משושה הגלגלים מיוצר על ידי חברת G. Patton מהרפובליקה העממית המתמחה בשיפור ברישיון של כלי רכב, בעיקר מתוצרת אמריקאית, והוצג בתערוכת הרכב בצ'נגדו.
הגרסה, שמכונה 'טומהוק', כוללת סרן אחורי כפול המאפשר לסופר-ג'יפ להתמודד טוב יותר עם תנאי שטח תובעניים, משקלים גדולים יותר ובעיקר להיראות הרבה יותר מיוחדת, קרבית ואגרסיבית.

עוד ב-TheCar:
ג'יפ מחזירה לחיים את ואגוניר וגרנד ואגוניר
הכי יקר בשטח: בנטלי חושפת ג'יפ יוקרתי מתוצרתה
מבחן דרכים: Jeep גרנד צ'רוקי, 3.0 ליטר דיזל

כדי להאריך את הרנגלר היה צורך לחתוך מרכב ג'יפ סטנדרטי מאחורי קורה C ולרתך לו חלק אחורי של טנדר פיק-אפ.
המרכב המוארך חוזק על ידי קשת התהפכות מסיבית וכדי לספק דחף ראוי יחידת ההנעה, הכוללת את מנוע הפנטסטאר המוצלח של קרייזלר בנפח 3.6 ליטרים, צוידה במגדש על.

g-patton-tomahawk-is-a-jeep-wrangler-66-for-china_2

בצד הויזואלי ניתן לציין פגוש קדמי מסיבי עם כננת מובנה וסבכה שבמקום 7 הצלעות האופייניות לג'יפ כוללת פתח רחב לכניסת אוויר למנוע המקנה לחזית לוק מרושע.
כמו כן ניתן לציין גגון מסיבי, שורת פנסי לד עוצמתית בחלקה העליון של מסגרת החלון, צמיגי 35 אינץ' של מיקי תומפסון וצביעה בגוון מט מחוספס להשלמת המראה.

בשלב זה מדובר בגרסה המיועדת לשוק הסיני בלבד, אבל ניתן לקוות שהעניין הרב לו היא זוכה ברחבי העולם ישכנע אולי את אנשי ג'יפ למלא את החלל שמרצדס הותירה לאחר מכירת כל היחידות של המהודרה המוגבלת של ה-G 6X6, ולהשיק גרסה משושת גלגלים רשמית לרנגלר.

g-patton-tomahawk-is-a-jeep-wrangler-66-for-china_8 g-patton-tomahawk-is-a-jeep-wrangler-66-for-china_9 g-patton-tomahawk-is-a-jeep-wrangler-66-for-china_5


תגובות

תגיות

נעם וינד

נכתב על-ידי נעם וינד

התאהב במכוניות כנער ובעקבות תשוקתו זו נקשר בעולם העיתונות לכל חייו. בגיל העשרה עבד במגזינים "אוטו" ו"טורבו", בצבא שירת בעיתון "במחנה" ומשם המשיך לשנים רבות בעיתונות הארצית, בעיקר ב"מעריב". ב-2008 חזר לאהבה הישנה והתמקד בכתיבה מוטורית במגזינים "אוטו" ו"הגה". ערך את אתר האינטרנט "מוטוקאר" והקים וערך את ערוץ הרכב באתר "mako". חובב מושבע של רכבי הנעה אחורית ודריפטים ומקבל צביטה בלב מרכבי אספנות.

ארכיון: