• Ad
  • אאודי Q2 הושקה היום בישראל במטרה לקלוע לכל הטעמים וליהנות מכל העולמות. מערכות אבזור בטיחותיות חשובות יוצעו בתוספת תשלום
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית קבוצת פולקסווגן לישראל, השיקה הבוקר (א') את הקרוסאובר הקומפקטי החדש של אאודי, Q2, עם תג מחיר שמתחיל ב-180,000 ש"ח

     

    אאודי בישראל Q2 - 004

     

    Q2 היא גרסת הקרוסאובר של A3, וכמוה היא מבוססת על פלטפורמת MQB של הקבוצה שעליה בנויים בין השאר הקרוסאוברים של סקודה ('קודיאק') וסיאט ('אטקה').

    בשלב הראשון יוצע Q2 בישראל עם מנוע הטורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר שמספק 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ ומחובר לתיבת הילוכים בעלת מצמד כפול ושבעה יחסי העברה, ובשתי רמות גימור – 'ביט' ו-'דיזיין', שמחיריהן 180 ו-190 אלף ש"ח בהתאמה.

    כל הגרסאות מוצעות כסטנדרט עם מערכת בלימה אוטונומית (AEB) ועם מערכת מוליטמדיה עם מסך בגודל 7 אינטש, וגרסת 'דיזיין' מוצעת עם חישוקי גלגלים גדולים יותר (17 אינטש במקום 16), תאורה פנימית ייחודית, ובחירת דיפונים וצבעים לחלקי פנים וחוץ (המכונית מוצעת במגוון של 12 צבעים).

    ניב אורון, מנהל חטיבת אאודי בצ'מפיון מוטורס, אמר ש-Q2 רוכב על שתי מגמות קיימות בשוק הרכב הישראלי והעולמי: התחזקות של סגמנט הפרימיום, והתחזקות הביקוש ל'קרוסאוברים'. "הכלי הזה מיועד להגיע לכל כך הרבה סוגים שונים של קהלים", אמר אורון, "שהחלטנו להדגיש את העובדה שהוא "בלתי ניתן לתיוג" כחלק מן הקמפיין שלו".

    להערכת אורון עלול הביקוש ל-Q2 לבוא במידה מסוימת על חשבון דגמי A3 ו-Q3, אך גם להביא למותג לקוחות חדשים הן ממותגי הפרימיום המתחרים וגם מלקוחות שמבקשים לשדרג את עצמם ממותגי המסה.

    "המשימה העיקרית שהצבנו לעצמנו עם Q2 הייתה להשיק אותו בישראל עם מחיר אטקרטיבי", אמר אורון, "ואני מאמין שהצלחנו בכך, גם אם נאלצנו לוותר על מערכות סיוע לנהג שדומות להן מוצעות כיום על-ידי מותגי מסה. באופן טבעי, מערכות בטיחות אקטיביות אשר מוצעות על-ידי יצרני הפרימיום הן לרוב משוכללות יותר ולכן גם יותר יקרות, וכמקובל בתחום הפרימיום גם אנחנו מציעים אותן בתוספת תשלום".

    ואכן, תמורת בקרת שיוט אקטיבית נדרשת תוספת תשלום של 4,900 ש"ח, ותמורת "חבילת לקשרי" שכוללת מושבי עור, גג נפתח פנורמי, התנעה ללא מפתח, מראות צד מתקפלות ועוד מספר אלמנטים – נדרשת תוספת של 25 אלף ש"ח.

    אנשי צ'מפיון מעריכים ש-Q2 ימכר בישראל לפחות באלף עותקים לשנה, מה שיהפוך אותו לדגם הבודד הנמכר ביותר של אאודי בישראל.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אאודי Q2 בישראל: החל מ-180,000 ש"ח

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.